55 - Just Your Looks Revealed You

PREVIOUS:    Ett ögonblick av ’vi kommer faktiskt göra det här’ tändes i våra ögon medan vi såg på varandra, liggandes hopflätade i sängen som den dagen vi föddes. Men nervositeten som jag trodde skulle fylla min mage var som bortblåst och jag var mer än villig. Jag var redo, jag ville göra det här med honom. 

   ”Är du säker?” frågade Justin lågt och såg intensivt in i mina ögon. Jag nickade och kände hur Justin höjde sig upp på armbågarna så en del av tyngden lyftes från mig. En flämtning som fort gick över till ett stön lämnade mina läppar när jag kände honom vid min öppning. Justin var precis på väg att tränga in när en hög knackning kom från dörren. Nej! Det här händer inte!

 


 

Justins Perspektiv. 

Varning! Grafisk Sexualitet. ”Nej, nej, nej...” hörde jag Ariel mumla under mig upprepande gånger medan jag försökte att registrera situationen. Det hade knackat på dörren. Någon stod utanför och ville prata med antagligen Ariel eftersom vi var i hennes rum. Det stod någon utanför dörren! Jag delade nu Ariels förtvivlan över knackningen som nu ekade från dörren igen. Vi var så nära och jag kände mig redan redo att explodera. Att det var Ariels initiativ förvånade mig men gjorde mig också glad, nu var det på hennes villkor. Hon ville det här lika mycket som jag. 

   Dock - precis som jag nämnde för henne - hade jag önskat att få göra hennes första gång till något  mer speciellt. Mer romantiskt. Men att sedan få höra att jag själv var nog fick allt annat att försvinna. Då ville jag bara slänga henne på sängen och visa det bra sakerna med sex och inte de dåliga som hon hittills har upplevt. Mina flämtande andetag spelade över hennes kind medan jag försökte få grepp om ögonblicket. 

   ”Ariel?” hörde vi Victoria säga genom dörren. Ariel pep lågt till innan hon puttade av mig från henne och flög upp från sängen. Jag var inte långt efter henne och letade över golvet efter mina kläder. 

   ”Fort in i badrummet” viskade Ariel när hon kom springandes tillbaka, nu klädd i en silkesmorgonrock. Med min tröja halvt över bröstet och byxorna fortfarande öppna puttades jag in i badrummet och Ariel stängde fort efter mig. Jag hörde hennes panikslagna mummel medan hon såg till att rummet såg presentabelt ut innan hon öppnade dörren. 

   Därefter la jag inte så mycket energi i att faktiskt lyssna på vad de samtalade om utan drog istället ner min tröja helt över min överkropp innan jag vände mig om mot spegeln. Jag släppte ut ett andetag medan jag såg på min nu väldigt rufsiga frisyr, men några handdragningar genom luggen senare såg det någorlunda ut igen. Min blick fortsatte sedan ner till mitt... ganska stora problem. Min uppenbarliga upphetsning över vad som just skett var fortfarande klart synligt i mina byxor som jag ännu inte knäppt. Jag stönade frustrerat och försökte tänka på allt annat än Ariels nakna kropp under min, hennes händer på min hud, hennes svaga stön när jag kysste på de precis rätta ställena. Återigen stönade jag. Kanske det är lättare om jag tar en kall dusch? 

   Dock innan jag hann tänka mycket längre öppnades dörren intill badrummet och Ariel stod där i sitt rufsiga hår och morgonrock. Hon såg ut som en dröm. Det var som att mitt andetag fastnade i halsen och jag kan inte säga att det hjälpte min situation där nere speciellt mycket. 

   ”Jag är ledsen... hon ville fråga mig om ett event vi ska på imorgon” sa hon. Hennes blick vandrade sedan från mina ögon, över mitt bröst och enda vägen ner där hennes ögon vidgades en aning. Ett snett men åh så sensuellt leende spred sig över hennes läppar. 

   ”Ska jag hjälpa dig med det där?” frågade hon lågt medan hon gick fram till mig, jag backade bak i takt med henne tills jag inte kom längre och föll ner på toalettstolen. Med förvånade ögon såg jag på Ariel som fortfarande hade det sneda leendet på läpparna. Hennes hand låg nu på mitt bröst innan hon satte sig långt ner över mina lår. 

   ”Ariel” viskade jag när hennes händer smekte nerför min mage och nådde tillslut mitt underliv. Så fort Ariels händer lades över mitt stånd föll min haka innan ett stön lämnade min mun. ”v-vad...” hon tystade mina ord med sina läppar. Mitt huvud tiltades sedan åt sidan för att fördjupa kyssen och hennes tunga gjorde sin väg in i min mun. 

   I nästa ögonblick var mina kalsonger nerdragna och Ariels hade min mandom i sina varma, mjuka händer. Åh, herregud! Jag stönade mot hennes läppar när hon förde sina händer upp och ner på mig. Det har var det sista jag förväntade mig när hon klev in i badrummet men jag kan inte påstå att jag klagade. Inte alls faktiskt. Inte det minsta. Jag hade snarare dött och hamnat i himlen. 

   Världens sexigaste kvinna - som dessutom var min flickvän - satt i mitt knä och gav mig det bästa handjobbet någonsin. Återigen kom mina andetag ut flämtande medan mina ögon pendlade mellan Ariels ansikte och hennes händer. Jag kunde inte riktigt få in vad hon faktiskt satt och gjorde men aldrig att jag tänkte be henne att sluta. Hennes händer var magiska. 

   ”Ariel...” flämtade jag fram och höjde mina händer så jag kunde föra hennes ansikte till mitt. Upp och ner, upp och ner fortsatte hennes händer att gå och jag nådde nästan den peaken att mina ögon rullade bak i huvudet på mig. ”oh God” min blick föll sedan på Ariels byst som studsade i takt med hennes rörelser. Fuck... 

   Minuter senare kände jag den välbekanta spänningen i nedre delen av min mage, fler stön lämnade min medan mitt grepp om Ariels höfter spändes innan jag exploderade i hennes händer. Flämtandes föll jag ihop på toalettstolen med Ariel över mig, hon satte sig rakt upp - fortfarande i mitt knä - och släppte sitt grepp om mig. Hon höjde sin ena hand och såg nyfiket på den, jag höll på att rynka på pannan över hennes förundran tills jag såg det själv. Hennes hand var såklart ned sprutad av mitt sperma men till min förvåning verkade hon inte äcklad, snarare nyfiken medan hon tänkte hårt över något. Min haka föll sedan när hon förde handen till sina mun och sög på sitt ena finger. Goddamnit! 

 

 

Ariels Perspektiv. 

Jag hade inte planerat vad jag gjort i badrummet med Justin men lusten och upphetsningen som varit i rummet innan fyllde mig fortfarande, och när jag såg att samma känslor fortfarande härjade inom Justin så ville jag... hjälpa honom. Så i nästa ögonblick satt jag i hans knä med hans stånd i mina händer. Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra så jag gick på instinkter, vad jag gissade skulle kännas skönt. Och vid uttrycket på Justins ansikte skulle jag säga att jag hade lyckats. 

   Fundersamt studerade jag min hand där Justins resultat låg. Jag hade hört både Avan och Victoria berättat om hur många gånger de har svalt efter att ha gett någon en avsugning. Jag har alltid varit lite nyfiken om det faktiskt smakar så salt som folk säger att det gör, om det smakar gott eller horribelt äckligt. Så jag höjde min hand och stoppade mitt ena finger i munnen. 

   Jag kunde höra att min handling förvånad Justin då han gav ifrån sig ett kvävt stön men jag kunde inte fokusera på honom då jag svalde och drog ut fingret ur munnen igen. Hm... Det var saltigt som jag hade gissat men jag kan inte säga att det var speciellt gott eller speciellt äckligt. Ett leende spred sig över mina läppar medan jag såg ner på Justin som hade roligt stora ögon. 

   ”Vad?” frågade jag honom. 

   ”Du... du... jag... vi...” stammade han fram och fick mig att fnittra lågt. Han skakade sedan på huvudet och jag kunde se hur hans läppar drogs ut i ett leende. ”du enbart fortsätter att förvåna mig” 

   ”Tja...” sa jag i spelad självsäkerhet och slängde med håret vilket fick honom att skratta. ”kan inte riktigt heller fatta att jag just... ja, men jag ville bara hjälpa dig. Jag hörde från Avan att det kan vara ganska obekvämt när... ja, du vet så...” osäkerhet fyllde mig plötsligt. ”åh, det kanske inte var bra alls? Jag är ledsen, jag har inte gjort något liknande innan som du kanske förstår så jag fattar om-” dock avbröt han mig mitt i mitt pladder med sina läppar och jag andades ut genom näsan innan jag kysste honom tillbaka. 

   ”Ariel” sa han och lutade sig tillbaka för att se på mig med ena ögonbrynet höjt och ett flin på läpparna. ”såg du mig klaga?” frågade han sedan, vilket fick en häftigt rodnad att spridas över mina kinder. Jag skakade sedan på huvudet. 

   ”Där ser du” försäkrade han. ”du gav mig just det bästa handjobbet någonsin fått, oroa dig inte” jag nickade eftertänksamt och kände hur osäkerheten dämpades. 

   ”Hur många har du fått?” utbrast jag när jag tänkte efter på hans ord och insåg innebörden i dem. 

   ”För många” svarade han och mina ögon spärrades genast upp i chock men hans skratt ekade snart i rummet. ”lugna dig, jag skojade bara. Handjobb är inte direkt något jag går ut för att få, även om jag säkert kunde gå ut på gatan och be om ett” jag gav honom en nedlåtande min men han endast flinade roat och höll avväpnande upp händerna i luften. ”men i alla fall, nej. Det har inte varit många personer med sedan antalet från de personerna är en annan femma” 

   I det ögonblick slog det mig att Justin faktiskt hade en liten lista på ex-flickvänner, det var inte bara Selena. Justin hade haft ett x antal andra under sina år medan min lista inte ens existerade. Det fanns absolut ingen som Justin hade att oroa sig för. Medan jag hade ett flertal stycken att oroa mig över, speciellt när ena bodde i stort sett vägg i vägg med mig. 

   ”Hey, tänk inte på det. Det som betyder något nu är att det är du som sitter i mitt knä nu och inte någon annan” påpekade han och ännu en gång spred sig rodnaden över mina kinder. ”det är dig jag är med och ingen aning” jag nickade och log mot honom. Det är mig han är med. Ingen annan. 

 

***

 

This Is How We Do by Katy Perry

 

 

Söndag, 18:e Augusti. 

Sittandes i ett av sällskapsrummens fåtöljer med datorn framför mig på bordet, en textbok i min famn och mina iPod hörlurar i öronen satt jag och gjorde läxorna inför nästa vecka. Justin hade jag inte sett till på hela dagen men jag gissade att han spendera lite tid på basketplanen tillsammans med sina vänner för att bli av med lite energi. Tre dagar hade nu gått sedan incidenten i badrummet och vårt försök till att ha sex för första gången. Jag ville testa igen, den här gången utan några avbröt förhoppningsvis. 

 

   ”It’s no big deal, it’s no big deal, it’s no big deal

It’s no big deal, this is how we do, yeah

Chilling, laid back, straight stuntin’ ya we do it like that

This is how we do, do do, this is how we do

 

   This is how we do, yeah

Chilling, laid back, straight stuntin’ ya we do it like that

This is how we do, do do, this is how we do”

 

   Jag nickade smått i takt till Katy Perry ‘This Is How We Do’ som spelades genom mina hörlurar, hennes nya album ‘PRISM’ var en klar favorit hos mig. Hennes låtar var fartiga och roliga att lyssna på. Fastnade lätt på hjärnan. 

   En knack på min axel fick mig att hoppa till innan jag förvånat såg upp för att se Selenas leende ansikte. Fort drog jag ur min ena hörlur innan jag såg till att den pausades helt och hållet. Jag såg frågande upp på henne. 

   ”Hej” hälsade hon med sockersöt röst och jag log vänligt men en aning tveksamt. Vad i hela friden kan hon ville tala med mig om? ”håller du på med samhällsuppgiften?” frågade hon sedan, jag nickade. ”den är inte lätt, blev klar igår. Ville bara säga att jag var riktigt förvånad över ditt framträdande på musik lektionen, trodde inte du kunde annat än att stå framför kameran” hon sjönk ner på fåtöljen bredvid mig. 

   ”Tack så mycket... antar jag” sa jag med rynkad panna. Skulle jag ta hennes ord som en komplimang? Jag var tveksam. Jag log mot henne innan jag såg tillbaka på min textbok i tron om att det var allt hon ville. 

   ”Så går ditt förhållande med Justin?” frågade hon plötsligt. 

   ”Jo, det går utmärkt faktiskt vi- vänta vad?” utbrast jag och såg på henne med stora ögon. Vad hade hon precis sagt? Mitt förhållande? Med Justin? Hur visste hon? Selena skrattade lågt. 

   ”Åh, Ariel jag såg det så fort jag såg er tillsammans första dagen jag kom hit. Det är väldigt svårt att inte se det, enbart era blickar avslöjar er” jag visste inte vad jag skulle säga. Kunde hon se det på oss med bara en blick? Hur många andra kan ha märkt då? ”lika väl som att du måste ha sett gnistan mellan mig och Justin” 

 


 

she said whhhhhaaaaattttt?!?!?!?!?!? vad tror ni kommer hända i nästa kapitel? vad kommer hon mer säga? hur kommer Ariel reagera? tell me! 

o hehehehehheh.. återigen lite sexy time! jag brukar inte direkt skriva sådana där scener. vet för det första inte riktigt hur jag ska skriva dem, var den här okej? för mycket detaljer? för lite? borde jag inte skriva dem över huvud taget? kom med åsikter! 

VAD TYCKS? BRA/DÅLIGT? KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA! ♥ PUSS&KRAM. 

 

min fråga: nyligen utsläppta animerade filmer, vilken är er favorit?

mitt svar: såg nyligen 'Frozen' o jag älskade den. OLOF IN MY HEART! men sen så såg jag, min mamma o min lillasyster ikväll en animerad film som heter 'the Croods' o jag ABSOLUT älskade den. har nog aldrig skrattat så mycket åt en animerad film förr. den var så otroligt mysig, bra, rolig och fin film. ni borde absolut se den o ni som kanske redan har sett den.. visst var den bra!?!?!?! hahahah, aja. kramis! 


Skriven av: Oline

Ååh gud.. alltså hur kan Selena vara sådär??
Svar: kollar inte precis på animerade filmer men såg ett klipp av Frozen och den verkar ju lite bra.

2014-01-25 @ 22:16:12
Skriven av: Anonym

Såååååå bra!!! Oooo slutet i smell drama

2014-01-25 @ 22:27:46
Skriven av: Anonym

Sjuukt braa, #fuckselena typ ahaha

Såg Frozen ikväll faktiskt och den var väl ganska bra haha :)

2014-01-25 @ 22:31:10
Skriven av: anonym

omg bästa kapitelet ever !!!! nej du skrev jätte bra och man måste ha detaljer ibland annars blir det jag vet inte vad:) men jag tycker det var bra med detaljer = längtar redan










2014-01-25 @ 22:47:21
Skriven av: Emelie

Så bra! Tack för att du finns <3

2014-01-25 @ 22:54:35
Skriven av: Felicia✌️

otroligt tacksam för att du kommenterar...

2014-01-25 @ 23:29:58
Skriven av: Anonym

Gud allt va bra med de där heta delarna! 👌😍 haha
Så himla taggad till nästa!

2014-01-25 @ 23:31:44
Skriven av: Anonym

Gud allt va bra med de där heta delarna! 👌😍 haha
Så himla taggad till nästa!

2014-01-25 @ 23:31:58
Skriven av: Michelle

Jag älskar kapitlet :)

Men jag hoppas inte att detta slutar som alla andra noveller med att Justin är otrogen mor sin tjej med Selena

2014-01-26 @ 00:20:37
Skriven av: Emelie

åhh sjukt bra ! :))
mer snart !!!

2014-01-26 @ 03:35:27
URL: http://storiesaboutjustinb.blogg.se
Skriven av: Frida

Superbra! Ja tycker du skriver sexet bra, lite mer detaljerat skadar inte ;)) Usch kan inte selena bara sluta skolan å lämna dom ifred, annars kmr de inte sluta bra!

2014-01-26 @ 08:12:06
Skriven av: Goda

Du är ju bara för underbar. Kapitlerna är magiska och du bara levererar dem som att det vore rätter eller något liknande. De speciella scenerna var var lagom tycker jag, inte för detaljerade och inte för suddiga. Helt enkelt lagom. Älskar verkligen dramat som håller på att byggas upp mellan de två flickorna Selena och Ariel, catfight! Hoppas bara att Justin inte gör något dumt, känner på mig att det finns en risk. Please.. inget dumt.

Animerade filmer? Hm.. länge sedan jag såg på såna. Är inte speciellt ett fan utav den typen filmer. Den senaste jag såg var förmodligen Bilar och då var jag typ 8. Den som jag tror är sjukt rolig och bra är ju Dumma Mig filmerna, iallafall trailerna är grymma. Ja..det var väl allt.

2014-01-26 @ 09:49:38
URL: http://pelanyte.blogg.se
Skriven av: Emilia

ahhhhh, fy fan vad jag älskar din novell!! Hahahaha älskar Ariel när hon skiftar mellan sin självsäkra sida och sin osäkra, så gulligt!
Tycker absolut inte att du gjorde för mycket detaljer på "den scenen" tyckte att det var lagom ;)

Svar: Älskar typ alla animerade filmer, såg precis Frozen. Älskade den!!

2014-01-26 @ 10:26:14
Skriven av: Anonym

Så sjukt bra kapitel!!
Drama, I can feel it! :)

2014-01-26 @ 10:27:01
Skriven av: Sandra

SJUKT BRA!!!
Man måste bara älska dig!!!
Svar: gillar inte animerade filmer...

2014-01-26 @ 11:25:26
URL: http://www.justinnovell.webblogg.se
Skriven av: Anonym

Sååå braa!!!

2014-01-26 @ 15:55:41
Skriven av: Elin

Ssjjuuukktt bra, jag tror att Ariel blir nervös på om det selena sagt var sant och att justin får reda på det och sedan typ skäller ut selena, elr har faktiskt ingen aning...
Svar: kollar nt mkt på animerade filmer så vet nt vilken som är bäst

2014-01-26 @ 16:31:43
Skriven av: Celebnovell

OOOH SNAP! Selena stavas trubbel... ohm my god.. har skrivit det redan 100 ggr men en gång till skadar inte. DU SKRIVER PERFEKT!

2014-01-26 @ 19:52:30
URL: http://celebnovell.blogg.se/

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback