"we wear the same shirts as our fathers"

hej! ledsen att jag inte la ut ett kapitel som jag skrev men jag har haft väldiga problem med mina öron under de senaste dagarna... det börjar bli bättre men har försökt att vila öronen. håller på att bli galen, på riktigt. aldrig är det tyst i huvudet. 
 
men jag sitter o skriver på kapitel 80 just nu, går lite trögt men det går. XP så håll utskik mina vänner! PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Melinda

Heey, hoppas dina öron snart blir bra igen, måste vara jobbigt. Stressa nt me kapitlet, utan låt de ta sin tid och de blir bra. Jag väntar :)

2014-06-28 @ 09:04:24
Skriven av: Elin

Hoppas det har blivit bättre med dina öron, dock skulle en updatering uppskattas. Bara så jag vet ungefär hur det går med kapitlet o ung när det kanske kommer upp. Känn dig inte pressad, jag kan vänta, önskar bara en updatering. kram <3

2014-06-30 @ 00:15:35
Skriven av: Sandra

Hej, hoppas dina öron blir bättre! De ä aldrig kul att ha problem me dom! Hoppas du blir bättre snart!!<3<3
Kramar från mig!!<3:***

2014-07-02 @ 13:03:13
URL: http://www.justinnovell.webblogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback