"beating heart tonight"

shooo blääää... ja, blä på livet. 
 
jag vet inte ens vad jag ska säga förutom att jag är otroligt trött på att driva en novellblogg o har ärligt talat knappt tänkt på den sedan jag senast uppdaterade. jag har inte ens börjat på nästa kapitel. o jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt... skolan är på väg mot sitt slut. jag har två nationella kvar, ena är engelska det andra är matte. usch, fy o blä! 
 
jag har på senaste tiden funderat på att lägga ner... men sedan vill jag faktiskt avsluta den jag håller på med o inte bara sluta här. det är inte mkt kvar av den. gawd, jag vet inte. jag vet inte när nästa uppdatering kommer, inte idag i alla fall. försöker ta hand om en huvudvärk för tillfället. 
 
PUSS&KRAM. 
 
 

Skriven av: Anonym

NEEEEJ OMG DU FÅR INTE SLUTA SNÄLLA DU ÄR MKN FAVORIT NOVELL BLOGGARE

Svar: Awh! Tack så mycket. Ja.. Jag vet inte än hur jag gör. Kram
Linn Halldin

2014-05-08 @ 20:47:40
Skriven av: Melinda

Snälla sluta nt! Älskar sitt sätt att skriva på. Jag lever mig riktigt in i novellen och vill verkligen veta hur den ska sluta, och särskilt vill jag veta vad som ska hända nu när han åkt och hon ångrat sig! XD Kram

2014-05-09 @ 09:51:25
Skriven av: Oline

Ta din tid med nästa kapitel och det är verkligen synd att du överväger att sluta du är jättebra bloggare och du har så himla bra noveller också <3

2014-05-09 @ 11:44:53
Skriven av: Elin

Jag kommer DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ om du slutar asså. Du är min ABSOLUT favorit bloggare, du är så sjuukt gryym på o skriva, det finns ingen annan novellblogg som skriver lika fantastiskt som du, tycker bara att du ska veta att du skriver sjuukt bra o dina noveller borde seriöst publiceras för man fastnar direkt i alla. Efter att jag först läste i will catch you if you fall, trust me har jag inte kunnat sluta läsa dina noveller och ingen annan novellblogg lever upp till mina krav nu, jag tycker att du ska göra som du känner, jag kan förstå att det är sjuukt mkt press att hinna med allt o så, gör det som känns bäst FÖR DIG och ingen annan för de måste ju va sjuukt jobbigt att alltid behöva tänka på att skriva ett nytt kapitel till oss när du egentligen inte orkar. Hur som helst, om du slutar ska du bara veta att jag kommer sakna dina kapitel såååå sjuuuuuuuuuuuukkttt mkt xx<3

Svar: Tack! Vad gulligt du är.. herregud. 💖 kram. Vi får ännu se vad det blir. Har inte riktigt bestämt mig än
Linn Halldin

2014-05-09 @ 12:41:30
Skriven av: Anonym

😭😭😭😭😭 neeeeeeejjjjj!!!! Du är den bästa av dom alla!!!!! Jag älskar din novelll!!! Hur ska jag klara mig utan jariel????

2014-05-10 @ 11:29:50
Skriven av: Hanna

Snälla sluta inte skriva, du är en av de bästa Bustin Bieber novell skrivaren och det finns inte så många så snälla sluta inte! Ta en paus om du tycker att det behövs, vi väntar! Vad brukar man säga? den som väntar länge väntar på nått bra, eller nått, haha! Men gör det som är bäst för dig, och om det är att sluta skriva så accepterar jag det och om det är en paus så väntar jag tills du kommer tillbaka igen, men bara om du mår bra av det! :)

2014-05-10 @ 16:34:42
Skriven av: Anonym

Åh neej du får inte sluta!!! Du är helt enkelt för bra. Istället för att sluta kanske du kan ha någon mer som skriver? Vet att det inte passar alla att ha det, men kanske? Och känn dig inte pressad snälla, ta din tid, det är värt väntan!

2014-05-10 @ 21:09:59
Skriven av: Anonym

Raderar du alla din kik-konversationeri du har från alla läsare? Tacksam för svar <3

Svar: nej, jag raderar inga konversationer. varför? har du försökt få tag på mig? kram.
Linn Halldin

2014-05-14 @ 16:22:01
Skriven av: Lea

Hejsan. Först vill jag säga så här... Vad du än gör ta inte bort bloggen och lägg inte ner. Du är så grym på att skriva. Ta en paus, hur lång du vill, men lägg inte ner bloggen. Vi finns dör dig <3

2014-05-14 @ 21:46:40
Skriven av: Jenny

Hej, du ska veta att jag absolut inte kommer sluta besöka din novellblogg i väntan på nya kapitel. Jag har följt den så länge och jag älskar dig och allt du skrivit, det är fruktansvärt bra, så det finns inte..jag hoppas du stannar och åtminstone skrivet klart denna novell, kanske inte idag men förhoppningsvis någon gång. Du är en inspiration och hela novellen har betytt mycket för mig, jag kopplar bort hela världen när jag läser din novell och det finns inget bättre! Kram

2014-05-17 @ 23:33:26

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback