Q&A - 1

Har du varit på någon av Justins konserter? :)

Nej, tyvärr så har jag inte det. Är väldigt ledsen över det, men därför är jag också tusen gånger mer excited över att han faktiskt kommer till Sverige!!! AAAAAAAAAAAH! ;D då ska jag definitivt se till att jag har biljetter så jag kan se hans konsert.

 

Hur gammal är du? Och var bor du?

Jag är 15 år, fyller 16 år i augusti. Jag har nyligen flyttat, jag bodde innan i Bagarmossen men nu har jag flyttat till ett ställe som heter Segersäng. Blir nu inte, hm... borde jag veta vart det ligger? För svaret är, NEJ! Det behöver du inte, detta stället är landet, like on real. Jag menar det här är min granne...

 

 

Tillsammans med typ 20 - 30 st andra får... de kan stinka oerhört mycket ibland på morgnarna, inte roligt säger jag bara.


 

Vad tycker du bäst om med Justin?
Ehm... wow, svår fråga... Jag skulle väl säga hur han verkar som världens bästa kille. Asså verkligen, hur han alltid pratar om hur man ska bete sig mot, inte bara tjejer men också andra. Hur han även gör så mycket för andra och inte bara för sig själv. I just like him! ;)

 

 

Hur började du gilla Justin? 

Jag såg hans "Baby" video när den var ny och såg den säkert 500 hundra gånger och började i stort sett droga den låten, sedan svalnade hela passionen eller vad jag ska säga för honom och efter kanske ett halvår eller mer såg någonting som jag inte ens kommer ihåg och jag blev helt besatt. Lyssnade på alla hans låtar och köpte hans film o bok.. hehheh, jepp I have them. Pryder fint min bokhylla. ;)

 

 

Efter denna novell ska du fortsätta med en ny då?
Kan du slå dig i backen på. ;) hahahah, jag har faktiskt 6 olika idéer för flera noveller, så vänta er inget annat än att det kommer fler noveller efter den hära! hehehe, yes as I have said before. I am a dork... :P

 

 

Tycker Justin att hon blev fulare när han trodde att han var galen eller snyggare?
Alltså Justin blev ju kär i Melody/Stella när hon såg ut som Melody så det är ju det utseendet som han är van vid och det som han attraherades till. Men samtidigt så blev han ju också förälskad i Melody som person och skillnaden mellan Melody och Stella som person är ytterst liten. Så om hon hade haft gröna ögon så skulle det nog inte spela någon större roll för honom, men om jag ska ge ett konkret svar så skulle jag väl säga...

Nej. :)

 

 

Vad inspirerade dig till att börja skriva på just den här novellen? :)

Min första tanke var att jag ville ha en tjej som kunde sjunga, som hade samma intresse och levde i samma värld om Justin gör.

Men samtidigt ville jag inte att det skulle vara det gamla vanliga, de är kändisar och mötts genom galor och annat, jag ville att det skulle vara något hemlighetsfullt och trassel. Då kom jag och tänka på Hannah Montana, så där kommer grund iden ifrån när det gäller att hon är samma tjej men ser olika ut för dem båda.



När började du med din första blogg? Eller är detta din första?
Det här är min första blogg, ever. Har aldrig haft en "normal" blogg som man skriver om sina dagar på.

 

Hur mycket tid av din tid går till dehär bloggen?
Jag lägger ner väldigt mycket tid på mina noveller och bloggen, sitter ofta och tänker på olika idéer och tar inspiration från mina dagliga händelser också. Men jag försöker ha bloggen så bra uppdaterad jag kan, ibland kommer det inte kapitel lika ofta som jag skulle velat men, men. Jag försöker så gott jag kan. 

 
 

Skulle man kunna kalla dig 'populär' i skolan?
hahahaha, rolig fråga! Ehm... jag skulle väl säga att jag ligger någonstans mittemellan. Jag är en person som folk pratar med och tja... ja, men samtidigt så är jag fortfarande väldigt fokuserad på skolan och tar det allvarligt. Vilket ofta kan ge dig "plugghäst" stämpeln i pannan, o den kommentaren har jag fått många gånger.

"men bara för att du är MVG barn" typ sådär... men nej, jag skulle inte anse mig själv som en populär person som alla dyrkar och ser upp till. ;) hehehehe...

 

 

Respekterar du Jelena?
Jag har faktiskt ett tufft dilemma här, såklart respekterar jag dem som ett par. De båda är lyckliga så varför skulle någon annans åsikt betyda något, men samtidigt så känns det som att det på något sätt hade varit roligare om han dejtade en "normal" tjej... hm... ja, jag är väldigt kluven i den här frågan.


 

Skriver du snabbt eller långsamt?

Kapitlen kan det ta ganska lång tid att skriva, min lillasyster klagar ofta över att jag är så seg och att hon tycker att det är konstigt att jag knappt (ibland) inte skrivit en mening på en timme. Men det beror helt på om jag har idéer eller fantasi till det jag skriver. Det svåraste att skriva är kallprat, som det kallas.

Hitta på massa meningslöst pladder det är den svåra delen.



Följer du några andra bloggar?
Jag läser väldigt få andra novellbloggar men annars brukar jag inte läsa andra "normala" bloggar som t.ex. Kissies eller Kenzas.

 

 

Följer du Justin eller någon i hans familj/crew på twitter (om du har)?
Ja, jag följer honom på Twitter. Jag tror jag följer dem flesta ur hans crew. Och nu känner jag mig som en stalker.se. men heheehhe, jag har ju inget eget liv så vad spelar det för roll... ;)

och ja, jag har då självklart egen Twitter, följ mig gärna (@linnhalldin) som jag skrev för länge sedan så brukar jag alltid lägga ut ett tweet varje gång det är nytt kapitel på bloggen.

 

 

S4S snart?
I FREAKIN' LOVE YOU, YOU ARE THE BEST! för att besvara de andra frågorna i den kommentar.

men såklart vi ska, kan göra det här och nu. JAG TYCKER ATT NI SKA GÅ IN PÅ ERICAS BLOGG, FÖR ATT DEN ROCKAR!

"Denna blogg handlar om mitt liv, kläder, naglar, musik och allt du kan tänka dig. 
Jag heter Erica Antonsen, är 14 år och bor med min mamma och pappa i stockholms förort. Följ mig gärna på instagram (eriicaantonsen) och på twitter (antonsenerica). 
Fortsätt läsa min blogg, passa även på att kommentera!"

SÅÅÅÅÅ, GÅ IN DÄR NU! LÄS OCH KOMMENTERA OCH VAR ALLMÄNT GULLIGA! GÖR DET NU! ♥

http://ericananny.blogg.se/

 

 

Och om du fick träffa Justin vad skulle du göra först?
Jag skulle nog inte gråta som de flesta Beliebers gör då de ser honom, både för att jag inte riktigt förstår mig på gråtandet. Jag menar man kanske till och med blir ihågkommen som tjejen som inte grät! Och dessutom har jag svårt att gråta till ingenting, en riktigt sorglig film, fine då gråter jag. Om jag är på det humöret. ;)

 


 

nu har jag svarat på alla frågor som kom in och jag är riktigt glad över dem jag fick.

och var inte rädda att ställa nya! absolut inte! ♥ hoppas ni fick en liten bild av hur jag är nu. ;)

 

KAPITEL 43 LIGGER UNDER DETTA INLÄGG! :DDDD

 

Trackback