"and you spred your wings and you can tell them all"

nattha om Between Heaven And Hell - Kapitel 1:
Hej, super bra. Undrar bara en sak är alla i den familjen änglar??? :D
 
Svar: Alla i familjen är änglar. bara det att alla förutom Sterling och Summer (föräldrarna) har speciella krafter också. =)
 
 
 Anonym om Between Heaven And Hell - Kapitel 1:
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker, allt känns VÄLDIGT rörigt ännu men jag ger den några kapitel till i alla fall, tror du reder ut allt ;)  
 
Svar: Roligt att du i alla fall har bestämt dig för att försöka! I like it. ;) men jag skulle vilja att du berättade mer om vad exakt som är rörigt, då jag själv inte tycker det.eftersom det är jag som skriver den och vet hur det hela ska sluta och ja.. för då skulle jag kunna förståoch göra det allt ... orörigt. ;) haha.
 
 
PS. uppdateringen den här veckan kanske blir lite dålig för att vi håller på att kompletterar våraarbeten i skolan just nu. Alltså skriver om och gör bättre, yey högre betyg here I come! ;)hahahah, men jag hoppas att ni förstår. men ska försöka få upp ett i alla fall. puss på er.

Skriven av: kottankan

lite random sådär men WOW! vilken grym design! Seriöst, den är helt grym! (din förra var oxå helt amazin', men aa) Vem har gjort den? Du?

:)♥

2012-05-22 @ 15:25:03
Skriven av: Hanna

hmmm... alla karaktärer gör det nog lite förvirrat men det kommer nog lösa sig i de följande kapitlena.



JAG Ä SÅ JÄVLA TAGGAD INFÖR DEN HÄR NOVELLEN <3 KOMMER BLI AWESOME. älskar att den är fantasy men att det ändå känns normalt och att allt inte blir helt magisktglittrandeunnicorntwilight ;)

2012-05-22 @ 16:59:45
Skriven av: Anonym

det som blev förvirrande var nog alla karaktärar och komma ihåg vem som är vem och så ;)

2012-05-22 @ 18:49:32
Skriven av: Hanna

Kan inte du rita ett släkträd som finns på sidan så kan man komma ihåg alla ? :D

2012-05-23 @ 08:28:57

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback