Kapitel 36 - Well, Probably But This Is Special

 

Hissen plingade till och vi klev in, så fort hissdörrarna stängdes framför oss tryckte Justin upp mig mot väggen och jag fnittrade roat.

”you really need to stop doing that if you don’t want me to lose control” sa han ansträngt, jag ignorerade hans varning och lät istället mitt finger smeka över hans läppar.

”maybe I want you to” sa jag och det hann inte gå många sekunder för än hans läppar var trycka mot mina. 

 


 

”are you sure about this?” Justin slet sig från min läppar och såg på mig med sina trollbindande, bruna ögon. Jag bet mig i läppen och placerade en snabb kyss på hans läppar, hans jacka låg redan på golvet tillsammans med min. Jag tog ett litet steg tillbaka och såg på honom medan jag knäppte upp knapparna längst fram på min klänning innan jag drog den över huvudet. I enbart underkläder stod jag kvar och släppte klänningen till marken. ”would you say no?” frågade jag honom.

 

Tumblr_m7c0m1lgsu1r8mr8jo1_500_large

 

Länge stod han och bara stirrade på mig medan jag roat stod och väntade på honom.

”argh! fuck everything” utbrast han och tryckte sig mot mig. Jag små fnissade mot hans läppar innan jag vandra med händerna över hans bröst, nerför hans mage för att gripa tag i kanten av hans t-shirt. Fort smet jag in med händerna och lät fingertopparna smeka över hans hud, hans händer hade tagit ett grepp om mina höfter och nu klämde han till när mina fingrar nuddade hans hud. Jag började hasa upp tröjan och han lutade sig bak och drog av sig den innan han slängde iväg plagget. Jag la armarna runt hans nacke och tryckte min kropp mot honom vilket fick honom att stöna mot min mun. Hans fjäderlätta smekningar förflyttade sig fram nederdelen av min rygg och stannade vid mitt bh band, han såg mig i ögonen för att söka efter mitt godkännande. Med ett snett leende nickade jag och han fick med lätthet upp spännet, axelbanden blev slappa och trycket från banden runt ryggen släppte. Jag lät mina armar falla så att även bh:n föll till golvet. 

”you are so beautiful” mumlade Justin medan han såg ner på min lättklädda kropp. 

En flämtning lämnade mina läppar och jag lät huvudet falla bakåt när Justins läppar kysste min ena bröst medan hans hand masserade den andra. Hans läppar gick från den ena till den andra innan de fortsatte upp och kysste min hals, jag flätade in mina fingrar i hans hår och stönade när han nafsade på min hud. Han lutade sig bak och nu var våra ögon i jämnhöjd igen, vi båda andades en bit tungt och lika snabbt som det gick från att man klickat på knappen för att lampan att tändes kysstes vi vilt igen. Han la händerna under mina lår och lyfte upp mig, fort lindade jag mina ben runt hans midja. Smidigt snurrade han runt och la ner mig i sängen för att sedan pressa sig mot mig, dock inte tillräckligt hårt för att all luft skulle försvinna ur min kropp.

 

Tumblr_lyo8hjbct81qa29c9o1_500_large

 

 

Hans händer smekte varje liten del av mig som han kom åt och jag började fibbla med hans skärp i byxorna, med liten slit fick jag upp det innan jag med ett enkelt tryck av tummen fick upp knappen. 

Fort drog jag ner dragkedjan på hans jeans och inom kort pryde dem golvet tillsammans med kläderna som redan låg där, jag nafsade på hans underläpp och han stönade kvävt. 

Hans fingertoppar smekte långt ner på min ljumskar och fick mig att kyssa honom hårdare och intensiva. Jag tryckte mina höfter mot hans och de sista plaggen på våra kroppar åkte av. Jag kysste honom snabbt innan jag sträckte mig till kanten av sängen för att få fram till necessären där mamma sedan länge tillbaka lagt ner kondomer men jag aldrig fått användning för. 

Medan han rev upp paket fick jag svårt att inte distrahera honom genom att kysste hans läppar eller tryckte mig hårdare mot honom. Han placerade sig mellan mina ben och kysste mig innan han snabbt trängde in i mig. Jag flämtade till och kastade bak huvudet mot kuddarna i sängen, ett stön lämnade hans läppar innan han började stötta in och ut.

Våra andetag gick fort över till hastiga och orytmiska. 

”Justin...” kved jag och samlade upp en hand lakan som jag hårt klämde. 

 

Tumblr_lzsgc9ylns1qeag52o1_500_large

 

”I love you” svarade han och kysste min hals, han stötte djupare och hårdare vilket fick min rygg att gå upp i brygga. Jag stönade högt och lyfte höfter istället men lindade sedan benen runt hans midja för att pressa honom närmre och djupare in. 

”Olivia...” jag stönade och kände hur det drog ihop sig inom mig. 

”faster, Justin...” fick jag fram och den överväldiga känslan fyllde mig inom kort och jag kunde inte hindra mig själv från att stöna, nästan skrika högt. 

 

*

 

Under en timme låg vi tätt ihopslingrade i sängen, kysste varandra över halsen, nyckelbenen, munnen. Red ut många omgångar och vårt hotellrum fylldes gång på gång av våra flämtningar, stön och kvidande efter den andra. Jag rullade mina höfter en sista gång innan jag kollapsade trött ovanpå Justin och vilade mot hans axel för en sekund. Jag log av den berusande känslan som fyllde min kropp innan jag klev av honom och la mig bredvid.

”I love you” sa jag sedan och han vände huvudet mot mig. ”I love you too babe” svarade han och smekte med handen över min kind, med ett leende böjde jag mig fram och kysste honom. 

 

*

 

Solens strålar smekte över min rygg och värmde min hud, jag log och vände sedan bort huvudet från fönstret för att kunna öppna ögonen. Jag gäspade trött och sträckte försiktigt på mig, jag log mot Justin som låg bredvid mig på mage och sov fortfarande. 

”wake up babe” viskade jag och smekte över hans rygg, han mumlade något innan hans ögonlock fladdrade till och de där gyllenbruna ögonen av hans såg tillbaka på mig.

”good morning, love” hälsade han med sin sexiga morgonröst som bara killar kunde få till och drog in mig i hans famn. Jag log och fortsatte dra fingrarna upp och ner över hans överarm, han la sitt huvud vid min axel och drog in ett djupt andetag som man kan göra på morgonen. 

”you got any plans for today?” mumlade han efter en stund, frågan fick mig att skratta.

”ehm... no, I don’t” svarade jag och jag kände hur han log mot min axel.

”maybe you can show me where I’m going to preform in April” föreslog han och jag log genast. 

”of course” svarade jag. ”you are going to preform in a big golf ball called Globen”

”a golf ball?” ekade han förvånat och lyfte på huvudet. 

”yeah, a golf ball” skrattade jag och han ryckte förvånat på munnen innan han la sig ner igen. En timme senare hade vi lyckats dra oss upp ur sängen och klätt på oss. 

Jag hade ännu en gång satt på mig en klänning, denna gång en rosa med knappar på sidan. Justin hade satt på sig ett par jeans tillsammans med en enkel t-shirt och keps.

 


 

Jag flätade samman våra fingrar och drog med honom ut, vi tog tunnelbanan till Skärmabrink och därifrån var den en bit att gå. 

”you see that?” frågade jag och pekade på Globen som nu visade sig, Justin såg med stora ögon på den. ”it’s really a big ass golf ball” skrattade han och jag log roat.  

”yeah, they made it a golf ball so the sound will bounce around inside on the walls andautomatically make it better and louder” berättade jag. ”and at special nights it glows with different colors, like if there’s a hockey game and Djurgården is playing. Then Globen will light up in blue, yellow and red” han log fascinerat.

”so when you are having your consert maybe it will light up in purple or something” fortsatte jag och han såg förväntansfullt på mig. ”really?” 

Jag skrattade. ”well, it’s going to be some kind of color anyway” 

När vid stod vid foten av den stora vita bollen såg han med rynkat ansikte, tack vare solen, upp och jag hörde hur ett litet ”wow” smet ur hans mun. Jag skrattade.

”come on, you must have seen far more impressive places than this” sa jag.

”well, probably but this is special” svarade han och såg på mig. 

”but here’s one thing, why didn’t you go with friends area instead of Globen?” frågade jag.

”friends what?” han såg förvirrat på mig. 

”friends area, it’s a place that would have allowed 65.000 people. Globen only takes 16.000 people” förklarade jag och han såg snopet på mig.

”I don’t know, I’m not really the one how decides the places” svarade han och ryckte på axlarna, jag nickade förstående. 

 

"you see that?"

 

 

*

 

”we better get back to the hotel, we need to pack our bags” sa jag när klockan började närma sig fyra på eftermiddagen, vi hade spenderat dagen inne i Globens köpcentrum, ätit lunch på McDonalds och tittat runt i klädaffärerna. Enligt mig, tycker jag inte att Globens köpcentrum är något särskilt då jag hellre gillade att tillbringa tid i Gallerian inne i T-Centralen. Justin nickade och vi tog nu tunnelbanan från Gullmarsplan som låg mycket närmre Skärmabrink, tysta satt vi under färden tillbaka till Gamla Stan. 

Vi passerade lobbyn och kom upp till vår våning, där satte blev jag trött på tystnaden men orkade fortfarande inte prata så jag gick fram till den lilla radion som stod på bordet, snabbt fick jag in ”NRJ” och nickade gillande. 

”Flytta På Dej” med Alina Devecerski spelades, jag gick fram till klädkammaren där vi ställt in våra väskor. ”what’s the name of this song?” frågade Justin och stod i dörröppningen när jag vände mig om men min resväska i famnen.

”you need to move” svarade jag och han flyttade sig genast från dörröppningen, jag skrattade. ”what?” frågade han.

”it’s the name of the song” svarade jag och han såg först förvirrat på mig innan han skrattade. ”oh” svarade han och en svag rodnad spred sig på hans kinder, fort kysste jag hans kind innan jag satte mig på golvet med väskan. Jag valde ut kläder för imorgon och packade sedan ner resten i väskan och lät tandborsten och borsten vara för att packa ner det imorgon. Jag andades ut när jag väl var klar och kröp upp bredvid Justin som satt lutad mot säng gaveln med telefonen i handen. ”what are you doing?”

”just checking twitter” svarade han. ”my fans probably think I have died because I haven’t tweeted in week or so” jag log roat och skakade på huvudet, jag kikade ner på telefonen. 

 


 

Så fort han hade laddat sidan kom det genast flera tusen nya ”mentions” och alla hade i stort sett samma meddelande, de bad honom att han skulle följa dem eller lägga märka till dem. ”how many followers do you have now?” frågade jag. 

”27 833 379” löd siffran men det var bara för stunden, numret ökade gradvis var 5:e minut.

”wow” sa jag och han skrattade. 

”soon about to catch up with Lady Gaga, only one and a half millions or so and then I’ll have beaten her” sa han och nu var det min tur att skratta.

”only one and a half millions” imiterade jag och himlade med ögonen.

 


 

hahahhaha, alltid lika aaaawkward att skriva sex scener... 

speciellt när jag kommer på vem jag faktiskt skriver om och så spelas hans låt i min 

stereo... hehheeh... xD men hoppas ni gillade det. 

kommentera! jag vet att ni kan. ♥ ni vet inte hur glad jag blir av dem, they make my day.

tack för dem jag fått, dem motiverar mig verkligen och stöttar. =)

tack till er, puss o kram. ♥ love! 

 
 
 

Skriven av: Anonym

Du skrev så snabbt att jag inte han att kommentera på det andra kapitlet :D
Awesome kapitel!!!!!

Svar: hahahhaha, whopsi. =P tack så mycket, roligt att du gillade det. =)
Linn Halldin

2012-09-13 @ 20:53:50
Skriven av: Lizliz

Jäääätte bra verkligen!! Hur gammal är du? Du e femton va? Femton o redan såååå begåvad jag e imponerad!! blir det varje gång jag läser dina kapitel!! Skulle du kunna skriva ett litet "slut" kapitel till "just än ordianry girl"?? Av gudar den noveller!! // kram

Svar: är faktiskt 16 år fyllda, i augusti. ;) wow, tack så mycket! det är helt otroligt att det faktiskt finns personer som tycker att jag är så begåvad... det är helt knas!!! mindfuck för min del. hahahahhaha, vi får se... ;) vill inte avslöja något men jag har något planerat i alla fall. :) kramisar.
Linn Halldin

2012-09-13 @ 21:11:39
Skriven av: Ebba

Varför inte bara ta tunnelbanan från Globen? Haha störde mig på det riktigt mycket haha. Men superbra kapitel precis som vanligt!!

2012-09-13 @ 21:37:52
Skriven av: Vampirediariesblog

Vi har just nu en blogaward på "Vampirediariesblog" och vi skulle vilja att just din blogg var med. Anmäl dig på denna länk -http://vampirediariesblog.webblogg.se/2012/september/blog-award-2012.html#comment

2012-09-13 @ 22:32:39
URL: http://vampirediariesblog.webblogg.se
Skriven av: Anonym

Så bra! Men en fråga? Är det inga fans som vill ta bild med honom i Sverige och folk som tar bilder på honom. ALLA ungdomar vet ju faktiskt vem han är haha. Och ryktet borde spridas fort att han befinner sig i Sverige liksom. Men det var grymt bra kapitel. Är inne och kollar flera gånger per dag om du har uppdaterat, längtar verkligen tills nästa kapitel! ♥

2012-09-13 @ 23:03:49
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2012-09-14 @ 19:45:39
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Skriven av: Lizliz

Grattis till dina 16 fyllda år! :)

Svar: hahahah, tack så mycket. <333
Linn Halldin

2012-09-14 @ 22:58:28
Skriven av: bieberstorysbyme.blogg.se

Länkbyte?:)

2012-09-15 @ 07:55:23
URL: http://bieberstorysbyme.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback