"oh, I swear to you, I'll be there for you"

yeah, har snart sista lektionen för dagen! =D men det är matte. -.- 80 minuter matte... kanske tar livet av mig... nääää! skoja bara. =)

har egentligen bara en sak att säga.
fler kommentarer på kapitel 42 o nästa kommer ikväll. det är snart klart!
hade nämligen 255 unika besökare igår o då förväntade jag mig faktiskt fler än 6 kommentarer. =/ är förstås jättetacksam över dem 6 stycken, TACK till er.
men skulle bli glad om flera ville dela med sig av sina åsikter.

puss&kram.


Skriven av: Anonym

Menar inget illa eller så men du kanske kollar på sidvisningar när du säger 255 läsare :o för annars kan man börja skärpa till sig o kommentera LITE åtminstonde tycker jag.

2012-09-25 @ 06:28:24

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback