"I'm lifted up above the clouds away from you"

halloj godingar! :D
min andra dag var nästa värre... näääh, nu ljög jag lite men kände mig som en loser. verkar som att alla i min klass redan känner någon sedan tidigare o där sitter jag o känner inte en kotte. -.- jätte kul.
naaaah, inte så va!? men hoppas att alla spända o nervösa känslor snart försvinner o vi blir en roligare klass. ska redan börja med vårt tema imorgon, soulmate! kan man hitta ett töntigare namn för det!?

okej, nu har jag gett er massa onödig information om min vardag men tänkte säga att ett kapitel kommer upp imorgon förhoppningsvis! nej, det kommer ett imorgon. nu när skolan har börjat kommer det definitivt inte vara lika bra uppdatering som under sommaren. vilket ni kanske redan förstått, men kommer ALDRIG hinna det. =/

kramisar. =)



Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback