"it's like an angel came by and took me to heaven"

känner mig som en sådan himla dålig människa när jag bara lovar o lovar 
o det inte händer något. men våra gäster gick sent igår o jag kollapsade i sängen 
vid 2 i natt. ehehehhe... men jag hann skriva lite mer än en sida...
kapitlet har varit jätte segt att skriva... vet inte riktigt vad som ska hända.
eller joo... det första vet jag men efter.. SKITSAMMA! ni fattar. 
men ska äta frukost nu... hehhehe, ja, jag sov länge! got a problem!? ;)
nääh men det ska jag göra o sedan ska jag göra läxor oxå, men ni ska helt klart få ert kapitel idag! 
 
Justin hade sin första konsert i Arizona igår o jag har hört många saker...
han spydde på scenen (har faktiskt sett en bild på det, ja folk lägger upp allt på instagram) o 2 ggr
bakom, han plockade inte upp någon OLLG utan dedikerade den till Avalanna
(JÄTTE GULLIGT o så himla sorgligt) under det så grät han.
sett massa bilder oxå o jag tror att det kommer bli AZZZZUUUUMMMMMM! can't wait!
men han är tydligen sjuk (låter ju rimligt) men försöker nu bli bättre till konserten ikväll...
get well soon Justin! <3 
 
puss&kram. 


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback