"black eyes from across the room"

shoooooo brääääääää! 
tänkte i detta lilla inlägg svara på en kommentar o även ställa er en fråga. =) 
 
 
jasmina Om:
hur gammal är penny ska hon jobba i förskolan ?? hur gammal är jesse ???? Kan inte du berätta lite om personerna ???
 
 
Svar: 
Penny är 17 år gammal, föddes 15:e Mars 1996. o nej, hon jobbar inte på förskolan längre. det var bara ett jobb hon skulle ha under några få veckor. =) Penny är en annorlunda jämfört med andra personer, hon tänker på ett annat sett. om någon i hennes vänskapskrets eller familj mår dåligt tar hon till sig, hon blir väldigt känslosam. 
försöker se livet på sin positiva sida men det är inte alltid lätt för henne, hon vill gärna skydda alla andra från att må dåligt o skulle istället sätta sig själv i deras sits. 
 
Jesse är 15 år gammal, föddes 5:e Augusti 1998. Jesse har diagnosen leukemi sedan har var 5 år gammal. 
han är som vilken annan lillebror, gillar att retas men till en viss grad. Penny o Jesse har ett väldigt bra band mellan varandra, de pratar om allt o de har alltid funnits där för varandra. 
 
hm... är det något mer ni vill veta? =) lämna en kommentar bara så svarar jag så fort som möjligt. 
 
 
 
o nu till mig egna fråga! jo... jag undrade bara vad ni skulle vilja se hände mer?? vad vill ni ska hända näst?? jag har lite planer men jag tänkte bara höra från er, jag kanske får någon brilliant idé.. vem vet. ;) 
så lämna även en kommentar om det. 
 
PUSS&KRAM. ska börja skriva på nästa kapitel nu. ♥

Skriven av: Hanna

ett tips; eftersom att Justin har mycket pengar och vill visa Penny att han bryr sig kan han typ donera pengar till cancerfonder eller något sånt, om du förstår hur jag menar? :)

Svar: jag förstår hur du menar! =) tack för förslaget.
Linn Halldin

2013-04-02 @ 17:16:57
URL: http://novellbl0gg.devote.se
Skriven av: Goda

Hehe Jesse föddes visst samma dag och år som jag xD

Svar: nähä! O.O WOW, hahahhaa. xD
Linn Halldin

2013-04-02 @ 18:19:20
Skriven av: Anonym

Jag hoppas att Jesse inte dör

2013-04-02 @ 18:23:01
Skriven av: Anonym

Jag hoppas att Jesse inte dör

2013-04-02 @ 18:23:24
Skriven av: Anonym

Typ drmama mellan jusitn och penny då det bara är gulle gull hahah känns bara lite.... i don't know men typ drama

2013-04-02 @ 18:36:00
Skriven av: jen..<3

Jesse får inte dö, det kommer typ förstörahalva gräjen.det är vad jag tycker iallafal

Svar: hm... får se vad som händer. ;)
Linn Halldin

2013-04-02 @ 18:42:24
Skriven av: nina

typ mer drama mella penny och justin så att chaz får damp på justin om att han sårade penny och att chazs mamma och pennys pappa flyttar ihop och mer bråk och sånt...det e vad jag tycker:)

2013-04-02 @ 21:12:22

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback