"in the night, no control"

okej, så jag är ledig idag men jag måste först prioritera min historia uppgift innan jag gör annat. men dock kommer jag inte lägga ner för många timmar under en dag för då kommer jag allt bli helt sned.
så jag kommer börja skriva på kapitel 63 idag.. så håll utkik efter det!


ps. fortsätt att kommentera hörni! jag vill verkligen veta vad ni tycker, vet att det kanske inte är det mest spännande kapitel som har skrivits. men... ja. det vore bara roligt att veta! de motiverar verkligen en till att skriva.

PUSS&KRAM. ha en bra dag nu. =)

Skriven av: wilma

Jadu,det finns somsagt mycket att skriva om och så! Dina kapitel har inte varit jobbiga att läsa för att vissa ser dom som "tråkiga". Dom är helt perfekta ju!! :)
Och du undrar vad du ska skriva..jag vet inte,kanske något spännande och farligt :) eller något annat som händer!

2013-04-17 @ 19:59:05
URL: http://ourbieberstorys.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback