63 - It Just Gets Worse

PREVIOUS:    ”Okej, allesammans så detta blev Justin... mästerverk tillslut ut” sa jag och lutade mig närmre skärmen för att alla skulle kunna få se hans verk. Jag hörde hur han skrattade i bakgrunden. 

   ”För det första” sa jag och såg på honom. ”du satte liquid eyeliner på mina ögonbryn” han tryckte knytnäven mot munnen för att hindra skrattet. ”du ska normalt sätta det på ögonlocket och så kan du göra en liten vinge också om du vill. Sedan hade du ögonskugga på mina kinder och på mina läppar har jag nu något som du också använder på ögonlocken för att få ögonskuggan att hålla sig på plats längre” Justin skrattade nu så mycket att han låg ner på golvet, killarna skrattade lika mycket borta från sängen. ”men bra jobbat” sa jag och klappade på hans höft. 

   ”Jag tycker du blev riktigt het” sa han och reste sig från golvet. Jag flinade mot honom innan han pressade en kyss mot min kind. 

 


 

Söndag, 26:e Maj. 

Vattnet rann ner längst våra kroppar och dränkte mitt hår, jag sträckte på halsen så mina blöta läppar nådde Justins innan jag slängde en arm runt hans nacke. Mina nakna bröst trycktes mot hans och jag kunde känna hur hans hjärta slog mot min hud. Min rygg träffades strax efter den kalla duschväggen och jag rös till utav kylan, Justins händer smekte mina sidor innan de landade på mina höfter.

   Jag tryckte in min tunga i hans mun samtidigt som jag tiltade huvudet för att kunna fördjupa den så mycket jag kunde. Ett lågt stön lämnade Justins strupe medan han tryckte sin kropp närmre. Hans stora hand tog ett grep om mitt ena lår och drog upp det till sin höft. 

   Tur att man är vig, tänkte jag. Tur att resten fortfarande sover också, fortsatte jag sedan när ett högt stön kom ur min mun. Jag flätade in fingrarna i hans våta hår medan den andra smekte nerför hans muskulösa rygg. Det var söndag morgon och jag hade vaknat utav solen som lyckats ta sig in mellan glipan vid väggen och sken mig rakt i ansiktet. Sömndrucket hade jag suttit mig upp och sedan ställt mig upp, det var söndag och Justin skulle åka idag. Han skulle åka och inte komma tillbaka för än i alla fall en månad framöver.

   I desperat behov att känna honom nära och kärlek tassade jag ner till undervåningen där Justin legat och sovit tillsammans med Ryan. Chaz hade igårkväll dragit iväg för att träffa Ana och sedan inte kommit tillbaka, vi alla hade antagit att han sov över hos henne. Jag hade ruskat Justin tills han vaknade, minuter senare stod vi i duschen tillsammans och här var vi nu. I full gång att smaka varandras läppar, tunga, känna varandras skinn under fingertopparna. 

 

 

   ”Jag kommer... sakna dig... så himla... mycket” sa jag mellan varje kyss jag tryckte mot hans läppar. 

   ”Jag kommer sakna dig också” svarade han och lutade sig tillbaka tillräckligt mycket för att kunna se in i mina ögon, jag kunde redan se saknaden och sorgsen över vad som komma skall senare i eftermiddagen. Genast slängde jag mig fram och kysste honom ivrigt och desperat. 

   Jag ville ha honom här, här oss mig. Allt var så mycket enklare att handskas med när han var här. Han förstod och fanns där. Han var den trygga famnen jag kunde gömma mig i. Hans fjäderlätta kyssar smekte min hals och fick min mun att falla öppen medan mina ögon slöts.

   ”Justin...” andades jag fram. Mitt underliv dunkade vid det här laget utav upphetsning och jag krävde hans närhet. Känna hans kärlek och veta att han var min och ingen annans. Jag kände hur Justin växte mot mitt lår och stönade lågt. 

   ”Penny...” mumlade han lågt mot min hals. Jag la armen tillbaka runt hans hals samtidigt som Justin grep tag om mitt andra ben och jag slingrade mig smidigt runt hans midja. Justin tryckte mig hårdare mot väggen, jag böjde på nacken och tryckte mina öppna läppar mot hans. 

   ”Penny, vi har ingen...” mumlade Justin innan han stönade lågt, jag lutade huvudet mot väggen när jag kände honom vid min öppning. 

   ”Jag tar... piller” fick jag fram, jag visste nämligen att min mens snart var på väg och pillerna hjälpte något mot smärtan men skulle även se till att jag inte blev gravid. Utan att tveka trängde Justin in och en gemensamt stön lämnade våra läppar och ekade mellan duschväggarna. 

   ”Vi måste... inte väcka... dem andra” flämtade jag fram och Justin nickade mot min axeln medan han stötte in och ut ur mig. Jag tog ett fastare tag runt hans hals och tryckte hans kropp mot min. Han stötte djupare och djupare för varje gång och min mun föll öppen från njutningen. ”oh god... ” jag klämde till med mina ben runt honom och lutade sedan bak huvudet för att kunna pressa läpparna mot hans. 

   ”Fuck” utbrast Justin och la handen mot kakelväggen bredvid mig. ”jag älskar dig” 

   Jag bet mig i läppen för att inte stöna högt innan mitt huvud föll ner till Justins axel. ”jag älskar dig också” han stötte hårdare och fortare för ett ögonblick innan jag kände hur jag närmade mig kanten till fullständig bliss. ”Justin!” 

   Mitt huvud föll bakåt mot väggen när orgasmen svepte över mig och hörde snart hur Justin följde efter mig och stannade upp i sina rörelser. Jag andades andfått in och ut innan jag slappnade av i hans famn. På smått skakande ben släppte han ner på mig på golvet innan han smekte bort håret ur mitt ansikte och sedan kysste ömt mina läppar. Jag log mot hans mun. 

   ”Vi borde nog duscha nu” sa jag lågt och hörde hur han skrattade. 

   ”Vi borde nog duscha nu” instämde han och nickade på huvudet. 

 

Jag fnissade lågt när Justins läppar kittlade mig på halsen och försökte vrida mig ur hans grepp men han höll ett fast tag om mig och jag kunde känna hur han log retsamt mot min hud. 

   ”Taskigt!” utbrast jag men skrattade igen. Han släppte sitt grepp om mig och lät mig sedan återgå till äpplet som låg på skärbrädan framför mig. Spencer satt sömndrucken med huvudet i handen medan Ryan satt koncentrerad med mobilen framför ansiktet.

   ”Jag förstår att ni gulligullar på grund av att Justin ska iväg men kom igen, gör mig inte totalt deprimerad för att jag är ensam och oälskad” gnällde Spencer ledsamt och lyfte på huvudet. Jag såg roat men samtidigt beklagande på henne. 

   ”Ledsen Spence” fnittrade jag och skar den sista biten äpple innan jag la ner det i skålen för att sedan  hälla ut yoghurt över. Jag drog ut lådan och tog en sked innan jag satte mig vid matbordet bredvid henne, Justin gäspade medan han kliade sig på bröstet. Telefonen i hans byxficka började sedan ringa gällt och han fiskade snabbt upp den. 

   ”Hallå... hej... hemma hos Penny... nej... okej, när?... okej... vi ses då” sa han innan han la på. Jag såg frågande på honom.

   ”Vem var det?” frågade jag med ett leende. 

   ”Scooter” svarade han och såg upp på mig, jag nickade och såg ner på min yoghurt igen. Justin sjönk ner på stolen bredvid mig innan han lyfte över mig till hans knä, jag skrattade förvånat till med log sedan. Justin la sitt huvud vid min hals innan han andades in djupt och släppte sedan ut det. 

 

Pattie log sin son som frustrerat suckade, hon drog in honom i en kram och sa sedan något i hans öra. En bil stod parkerad på Diane och Bruces uppfart och Kenny stod lutad mot den. Väskorna var nedpackade i bagageluckan. Spence, Ryan och Chaz tillsammans med Ana, Nolan och Mitch stod bredvid mig medan vi såg hur Justin sa hejdå till sina morföräldrar. 

   ”Har du allt nu?” frågade Pattie för säkert miljonte gången dock istället för att stöna eller sucka åt sin mors fråga slängde Justin plötsligt upp mig över hans axel. Jag skrek förvånat till. 

   ”Japp, leggo!” sa han sedan glatt och jag skrattade lågt åt honom. Han ställde ner mig på marken igen med ett leende och Pattie himlade roat med ögonen åt honom. Justin tog adjö utav sina vänner innan han vände sig mot mig igen, ur ögonvrån såg jag hur de andra började syssla med annat för att låta oss prata ostört. Jag såg upp i hans bruna ögon och andades hackigt in då gråten redan var runt hörnet. 

   ”Man tror att det ska bli enklare och enklare att säga hejdå till dig men det blir bara värre” sa jag lågt och fingrade med mina shorts. Justin lät sina händer smeka nerför mina överarmar innan han flätade samman våra fingrar. 

   ”Hey, se på mig” sa han och jag såg upp honom genom tårfyllda ögon. ”tiden går fortare än du anar, snart kommer jag vara tillbaka igen. Det är lika svårt för mig att säga hejdå till dig också jämt och ständigt, jag mår bättre när du är med mig. Jag önskade att du kunde följa med mig vart jag än gick men det är inte möjligt. Därför måste vi tänka framåt och tänkte på när vi kommer ses igen och inte på den tiden där vi inte gör det. Posivitet är nyckeln” jag snyftade till medan jag nickade. Han såg sorgset ner på mig innan han drog in mig i hans famn, jag borrade genast in mitt ansikte i hans bröst och kände hur hans begravde sitt bland mitt hår. 

   ”Justin, vi måste åka” hörde jag Kenny ropa, jag lutade mig genast bakåt för att kunna känna hans läppar mot mina en sista gång. Jag kupade hans kinder i mina händer och sträckte på kroppen, han lindade armarna runt min midja och besvarade kyssen. 

   ”Posivitet är nyckeln” sa jag sedan och såg upp i hans ögon, han log sorgset mot mig innan han nickade kort. Jag släppte mitt grep om honom och följde honom fram till bilen. Han log och vinkade till sin familj som stod på trappan innan han gled in i framsätet bredvid Kenny, motorn startade och jag ställde mig bredvid Spencer och Chaz som la en arm runt mina axlar. Bilen rullade iväg längst gatan och försvann bort. En ensam tår rann längst min kind. 

  

 

Onsdag, 5:e Juni. 

”... året har varit fyllt utav skoj och enastående elever som kämpat för att uppnå att vara de bästa de kunde bli” rektorn stod uppe på scenen och blickade upp över eleverna och föräldrarna medan han höll sitt sommarlovstal. Yes, du hörde rätt. Sommarlov. 

   Alla elever satt i årskurs ordning vilket betydde att avgångseleverna satt längst fram, där bland killarna och Ana medan jag själv satt flera rader bakom dem. De hade nu gått ur skolan och kunde plugga vidare på universitet eller gå ut till arbetslivet och söka jobb. Jag blev själv kvar i skolan. 

   Jag vände huvudet för att se Helena tillsammans med hennes man och till min förvåning stod pappa med händerna nedstuckna i sina kostymbyxor med blicken fäst på scenen. 

   Vad gjorde han här? Var min första tanke men sedan slog det mig. Såklart han ville se sin son ta studenten. Jag suckade och vred på huvudet igen. Solen sken och stekte på oss, fick mig att smått svettas i den tunna klänningen jag bar. Rektorn yttrade sitt sista ord innan han bemöttes utav höga applåder, namn efter namn började ropas upp medan eleverna klev upp på scenen för att ta emot sina diplom. 

   ”Hur känns det nu då?” frågade jag Chaz, han skrattade. 

   ”Underbart, nu slipper jag äntligen den här skit skolan” utbrast han och sprack upp i ett stort leende. Jag log roat tillbaka mot honom. 

 

”Skönt med sommarlov nu då?” frågade Jesse och vände trött huvudet mot mig, jag log brett och nickade. 

   ”Så otroligt skönt” svarade jag och hörde hur han skrattade lågt. 

   ”När kommer Justin tillbaka då?” frågade han sedan, jag vände huvudet mot honom och förvånades för ett ögonblick över hans fråga innan jag slog bort förvåningen. 

   ”Den 19:e” svarade jag med ett leende. ”två veckor” Jesse nickade och vred på huvudet igen. 

   ”Saknar du honom?” frågade han, jag bet mig i underläppen och fingrade på kjolen till klänningen. 

   ”Ja, hela tiden. Han gör allt lättare och... och han bara... gör det lättare” svarade jag osammanhängande. ”han gör mig glad” 

   ”Det var skönt att höra” mumlade Jesse och jag log mot honom. ”annars hade jag behövt ge honom redigt med stryk” jag skrattade. 

 

 

Onsdag, 19:e Juni. Justins Perspektiv. 

Promo touren inför mitt kommande album var slut och jag var på väg tillbaka till Stratford, all flygning hade tagit på min kropp och jag kände mig slut både psykiskt och fysiskt. Fansen hade varit helt underbara och det var ett tag sedan jag rest runt på detta vis då jag varit så fokuserad på albumet och nästan varit instängd i studion. Det var härligt att se dem alla igen. 

   Alla konserterna var en ny upplevelse, från att spela inför 300.000 människor i Mexico City till att få spela i Apollo Theater där Michael Jackson spelat. För att också få uppträda på ”Much Music Awards” och dessutom vinna i alla kategorierna jag var nominerad i var stort. Men nu var jag på väg tillbaka och inget kunde uppnå den glädjen jag kände att snart få se och ha Penny i min famn igen. 

   ”Var vänligen att spänn fast säkerhetsbältena då vi går inför landning, hoppas ni haft en trevlig flygning och har en fortsatt trevlig resa. Tack” sa piloten genom högtalaren, jag vände huvudet mot det lilla fönstret och såg hur marken närmade sig under oss. 

 

Jag sträckte på kroppen medan jag otåligt svängde förbi människorna som gick i korridoren medan jag sökte med blicken efter den välbekanta figuren som tillhörde Penny. Tillslut fick jag syn på henne i en utav vänt stolarna utanför salen, Chaz knackade henne på axeln innan han pekade bort mot mig. Pennys blick flög genast upp innan den mötte min, ett brett leende sprack upp i hennes ansikte och hon såg så otroligt vacker att det gjorde ont i mig. Hon ställde sig upp ur stolen innan hon sprang mot mig, jag kom henne till möttes och hon slängde sig i min famn. Jag tryckte henne mot mitt bröst och drog in doften av henne. Jag hade saknat henne mer än jag trodde. 

   ”Du är här! Jag trodde inte du skulle komma för än senare” utbrast hon och lutade sig tillbaka. 

   ”Överraskning” sa jag och hon skrattade innan hon sträckte på sig och våra läppar möttes i en efterlängtad kyss. 

 

”Hej Jesse, hur mår du?” bekymrat såg jag ner på den lilla pojken i sängen, han såg ut att ha ont där han låg i sängen. Hans panna blänkte utav svett och hans ögon såg trötta upp på mig. 

   ”Frisk som en häst” skämtade han och jag log snett mot honom och beundrade honom för att kunna hålla humöret upp trots hans tillstånd. Ur ögonvrån såg jag hur Penny roat skakade på huvudet. ”du Penny, skulle du kunna låta mig och Justin prata en stund?” frågade Jesse och vände blicken mot sin syster, hon rynkade förbryllat på pannan. 

   ”Varf-” började hon. 

   ”Måste ha lite hederligt broder till pojkvän snack, det kommer inte ta lång tid” avbröt han och nu skrattade Penny innan hon klappade mig på axeln. Jag log mot henne men vände sedan blicken mot Jesse igen när dörren stängts efter henne. Dock hade hans roade leende dött bort och ersatts utav ett allvarligt, jag såg en aning fundersamt på honom. 

   ”Justin, det är en sak jag måste prata med dig om” sa han sedan och svalde.

 


 

känner mig faktiskt väldigt stolt som lyckades skriva ihop detta kapitel på en och en halvtimme. =) mycket hände; Justin åkte och kom tillbaka, de gick ut skolan och sedan är det något allvarligt Jesse vill prata med Justin om. hm... vad tror ni det är?? 

vad tycks?? era kommentarer betyder verkligen allt för mig, så SNÄLLA kommentera! göra mina dagar o motiverar mig till att skriva mer och uppdatera oftare. PUSS&KRAM. ♥


Skriven av: Halldin

Jesse kommer säkert dö snart! Meeeeeeer!

2013-04-17 @ 22:22:15
Skriven av: Anonym

Superduper bra som vanligt, men vill bara säga en sak.. tycker att det går lite fort, det är med att Justin åker bort & så. Tycker att det borde vara lite lidande, tårar & skit.. det blir som att man bara spolar fram den tiden :| bara min lilla åsikt, du får ju såklart göra som du vill! Kommer alltid vara en trogen läsare <3

2013-04-17 @ 23:06:41
Skriven av: Goda

Hehe^^ glömde skriva mitt namn :(

2013-04-17 @ 23:07:39
Skriven av: Julia Johansson

Älskar dina noveller!!<3 du är helt grym!! Du borde bli författare!! Jag lovar!!:)<3

2013-04-17 @ 23:11:02
Skriven av: maja

Super bra!!! Som alltid! Han kommer säkert be justin ta hand om penny för han känner att han inte orkar kämpa mera!

2013-04-17 @ 23:14:07
Skriven av: Emmyy<3

Sjukt bra som vanligt!! <3 Jag gissar på att Jesse kommer att säga typ "jag har 1 månad kvar att leva" eller något sådant... <3

2013-04-18 @ 07:02:05
Skriven av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeer

2013-04-18 @ 07:58:16
Skriven av: Bella

Suuupeeer!!! Nästa ^^

2013-04-18 @ 10:19:22
Skriven av: Liv

Awesome kapitel!!

2013-04-18 @ 15:20:19
Skriven av: Sandra Eriksson

super!

2013-04-18 @ 15:43:51
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Skriven av: Anonym

vilken hårfärg har penny nu? blond? kan du lägga ut en bild på hennes hår isf :)

2013-04-18 @ 15:55:17
Skriven av: Fanny

Jätte bra!

2013-04-18 @ 20:34:57
Skriven av: Frida❤

Jättebra! Mer! <3

2013-04-18 @ 22:16:46
URL: http://fridacarbin.blogg.se
Skriven av: jasmina

meeeeeeeeeeeer, läs min novell också snälaa??

2013-04-18 @ 22:35:18
URL: http://minprivatblogg.devote.se
Skriven av: Celebnovell

Jesse får inte dö! =(
Kapitlet var jättebra!!

2013-04-19 @ 15:39:03
URL: http://celebnovell.blogg.se
Skriven av: Anonym

Varför har du ingen drama? Alltså just asking. Men varför har dom typ perfekta förhållanden?
Din novell är skit bra men vill läsa drama! :) och tycker inte att Jesse ska dö! :p

2013-04-19 @ 16:29:56

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback