"from the troubles in my life"

det här måste vara det längsta 'uppehållet' jag haft på länge då det snart har gått en vecka sedan det senaste kapitlet publiserades. men har haft 2 prov o 1 inlämning den här veckan, samt så har jag behövt handla julklappar så jag har varit lite upptagen. ledsen för det! 
men nu sitter jag äntligen här, hemma igen. har varit o sett på min lillasyrras cheerleading uppvisning. de var mycket duktiga allihopa. =) men nu tänkte jag sätta mig ner o skriva på kapitel vad är det nu... 42? aja, orkar inte kolla. ni vet säkert. XP 
 
så håll utskik under kvällen, puss&kram! ♥

Skriven av: Anonym

ta den tid du kan, vi kan vänta men har du inte jullov?

Svar: tack så mycket! yes, jag har jullov. gick på lov i fredags. =D kram.
Linn Halldin

2013-12-21 @ 20:09:52
Skriven av: anonym

ahhhhhhhhh jag längtar, kan inte vänta gud, vill du döda mig jag räknar timmar !!!

2013-12-21 @ 20:48:09

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback