"turn it up louder"


Skriven av: Rebecca Brolin

Älskar dina noveller! Speciellt Between heaven and hell eftersom att den är lite udda! Så jag tänkte fråga om du hade lust att skriva något liknande, typ vampyrer eller något (med Justin såklart!) när du är klar med din pågående novell! Skulle bli super glad då!

Svar: Tack så jättemycket! Jag har faktiskt två fantasy noveller som jag har idéer till så du kan se fram emot det. :) kram
Linn Halldin

2013-12-18 @ 16:13:44
Skriven av: Elin

Skulle vi kunna köra ett länkbyte?

Svar: hej, vad för slags länkbyte? =)
Linn Halldin

2013-12-18 @ 21:48:14
URL: http://odstorys.blogg.se
Skriven av: Elin

Jag brukar bara skriva in namnet och handlingen men du får ju göra som du vill :)

Svar: Okej, så ett inlägg alltså. Jag har dock en regler när det kommer till sådana. Att den andra måste ha minst 170 läsare så att det gynnar oss båda. :) kram
Linn Halldin

2013-12-19 @ 15:36:14
URL: http://odstorys.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback