"cause your sex takes me to paradise"

heeeelllllööööööö! hur vart ert nyår??? =DDD 
hoppas det var AZUM... o att ni inte blev för fulla, hahhahha. ;) (för er som är gamla nog!) 
men jaha, nu har vi gått in i 2013 o jag hoppas detta år kommer bli GRYMT! jag vet inte riktigt
vad jag vill ska hända... men... något! hahahahah. 
 
ehm... som ni ser så kom det inget kapitel ikväll. kan ju vara för att jag inte ens börjat skriva på det.
men det måste väl göras en ändring på. ;) var alldeles för trött idag för att orka börja tänka vad som 
skulle hända. 
 
EFTERSOM JAG ABSOLUT INTE HAR NÅGON ANING om vad som ska hända närmast nu... några idéer?? jag tar emot vad som helst! TACK till er för att ni finns, ni rockar! 
 
puss&kram. ♥
 
 

Skriven av: Felicia

åååh, älskar ditt hååååår!! :D

Svar: awww! tack så mycket, love. <333
Linn Halldin

2013-01-02 @ 00:27:36
Skriven av: Felicia

åååh, älskar ditt hååååår!! :D

2013-01-02 @ 00:27:36
Skriven av: Kossan

Det skulle vara kul om det hände nåt mellan Spencer och Ryan! :D sen måste ju något mer hända mellan Penny och Justin, helst nåt romantiskt!! :D Sen måste man få veta hur det gick mellan Penny och hennes pappa! <3

2013-01-02 @ 00:29:36
Skriven av: jen..<3

jag tycker att hon ska gå till sin pappa utan justin och att dom börjar bråka så hon söker tröst hos chad och han tror typ att det är justin som har sårat henne så han typ börjar bråka med justin. utan äns att kolat ifal det är sant

2013-01-02 @ 00:59:21
Skriven av: Anonym

något med jerry tillexempel

2013-01-02 @ 01:01:46
Skriven av: rita

GUD va sött du e

2013-01-02 @ 01:02:36
Skriven av: Anonym

Kan det inte hända nått med jessie (hennes bror), alltså inte att han dör utan bara nått allvarligt så att de måste åka till sjukhuset, och hennes föräldrar ringer Penny för att de tror att han kommer dö sen ser hon ett av sms:en som hennes föräldrar har skickat så hon blir rädd och åker till sjukhuset (ensam) och då måste hon träffa sina föräldrar. Sen får du bestämma hur det blir...Haha, bara ett förslag, kanske inte så bra men ja...:D
Btw, du är jätte söt! ÄLSKAR DITT HÅÅÅÅR!

2013-01-02 @ 11:08:13
Skriven av: Elin

Hahaha, mitt nyår sög! Är utomlands och dagen innan fick jag matförgiftning så jag mådde skit. Fick kämpa för att inte somna innan tolv och när jag äntligen gick och la mig hördes hotellets musik hur högt som helst... Sen skulle vi åka vidare nästa dag så mamma och pappa väckte mig kvart i åtta!
Har tyvärr inga idéer eftersom jag ligger efter med läsningen men jag är säker på att du kommer på någon jättebra idé, din blogg är min favorit!
Du är förresten sjukt fin!

Svar: nej, vad tråkigt! D= hoppas du mår bättre nu då! tack så mycket, det betyder mycket att höra. hahhaha, tack så mycket. <333
Linn Halldin

2013-01-02 @ 18:47:39
Skriven av: fella

älskar din novell! hittade den nyss av en novellogg som länkade dig :)

men en fråga bara dricker du? eller gjorde du de på nyår? vet att du är 16 och säkert är gammal nog och allt men undrade bara :) dömer inte....:)

2013-01-03 @ 11:56:40

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback