"I told you I would let them go"

jag ä så ledsen för att jag inte har uppdaterat eller ens lagt ut ett sådant här inlägg.. men jag har varit så inne i läsning.. jag har verkligen inte kunnat sluta läsa. legat upp till 3 nästan varje natt för att jag skulle kunna läsa vidare... =P heheheh, men nu ä det slut på det då jag börjar skolan imorgon. -.- PLZ SOMEBODY SHOOT ME! 
jag vill verkligen inte! men såg att jag kanske slutar 11.50 så det ä ju positivt. 
 
men jag har faktiskt inte ens börjat skriva på kapitel 27... LEDSEN! men jag ska, jag lovar! 
nu framöver tror jag det ä dags för lite hemligheter att komma upp till ytan... vad tror ni om det? ;) 
hm... eller så väntar jag lite med det ett tag. hahahah, får se vad som händer! ;) 
 
 
puss&kram! lycka till i skolan! ♥

Skriven av: Isabelle.

Cool! Lycka till du med! <3 känner lite sådär "Somebody shoot me", alltså mitt första ämne är IDROTT! Döda mig :(</3

Svar: nej! men usch... VÄRSTA ämnet jag vet. o lyckligtvis så har man det inte i trean så.. YEY! ;) lycka till på idrotten! tack. =) <33
Linn Halldin

2013-01-07 @ 19:45:07
Skriven av: Linda

Vad har du läst för något? 😀 Jag hoppas att man får reda på lite mer om varför Chaz (tror det var det..?) mamma kände igen Penny! :)

Svar: hahha, jag har läst massa olika noveller från justinbieberfanfiction.com... heheheheh, helt fast! en del har så himla spännande historier. mmmm... vi får väl se. ;)
Linn Halldin

2013-01-07 @ 20:12:40
Skriven av: elinor

ohh gash jag börjar med matematik imoron...vår lärare stinker o han bara babblar...ahh jag kommer döö

Svar: awww... vår mattelärare ä lång, har målbrottsröst o mcdonalds ögonbryn typ.. hahahah. jag börjar med svenska, det blir nice. =)
Linn Halldin

2013-01-07 @ 20:25:20
Skriven av: Ronja

MEN LINN VILKA LÄSER DU DÄR DÅ? HAR DU LÄST CABIN 236 TROR JAG ATT DEN HETER? DEN ÄGER! HAR DU LÄST AFRAID OF FALLING? NÅGRA DU KAN REKOMMENDERA? ;)

Svar: hahahah, yes det har jag. Cabin 304 heter den. ;) den ä verkligen grym, hoppas hon uppdaterar snart men hennes mamma var med i en blicrasch så jag förstår att hon inte har tid. ehm... Die For Us, Don't Talk To Strangers, B.R.O.N.X. =)
Linn Halldin

2013-01-07 @ 22:08:22
URL: http://simpleaswords.blogg.se
Skriven av: Hannagurligurl

it is time for those secrets girlfriend

2013-01-07 @ 22:40:48

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback