"that's the way we like to do it"

HAAAAAAAAAALLLLLLAAAA I'M BACK U GUYS! 
har haft det hur skönt som helst i värmen, fått fin färg o skrattar så käkarna gjorde ont. dock kan jag inte beskriva hur skönt det är att vara hemma igen, kunna dricka vatten ur kranen, Bregott smör, vanlig mjölk... gah, bara allt med Svergie! xP 
 
O NU VILL JAG BARA SÄGA HUR OTROLIGT TACKSAM JAG ÄR FÖR ALLA KOMMENTARER NI LÄMNADE MEDAN JAG VAR BORTA! TACK! ni förstår inte hur glad jag blev när jag loggade in o såg allt som låg o väntade på att jag skulle läsa det. det värmer! taaaack. =D 
hade faktiskt en dröm att jag kom hem för att se att jag hade förlorat alla mina läsare o det hade lämnats totalt 3 kommentarer på de 3 kapitlena jag fick upp.. hahhahaha, men det var bara en dröm! 
 
okej så, jag har lyckats skriva några sidor i ett block medan jag var borta. så kapitlet som kommer upp förhoppningsvis ikväll kommer vara oerhört inspirerat utav min semester innan vi går vidare till verkligenheten. xP kunde inte motstå att skriva om händelser som var inspirerade utav saker som hände oss. hahahhaha. galet. 
 
vi ska dra till stranden nu, så där tänkte jag skriva klart kapitlet. =) HA EN GRYM DAG MINA VÄNNER! <3
 
 


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback