"baby, you're always on my mind"

haallla! jag vaknade imorse med en ond hals så jag har försökt få bot på det med hjälp av serietittande o te. hoppas att det försvinner för jag har inte tid att bli sjuk nu... men i alla fall, jag ska sätta mig ner nu o börja skriva på kapitel 64. så håll utkik o titta in senare. ♥ PUSS&KRAM. 

UPDATE: läs på instagram. 

Skriven av: Anonym

Om man tycker att Instagram är slöseri med tid dåe? :(

Svar: det spelar ingen roll om man har det på telefonen eller inte... alltså om man har ett konto. klippa på ikonen i headern så kommer du till bloggens instagram i alla fall. du behöver inte ha ett konto för att titta på det. =) kram!
Linn Halldin

2014-02-22 @ 23:05:02

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback