"I know that it is a little too late"

halloj! min uppdatering suger verkligen. herre min skapare... 
 
dock har jag precis börjat sommarjobba, började den här veckan o jag har nog aldrig varit så trött på eftermiddagarna som jag har varit under den här veckan. så jag har verkligen inte orkat sätta mig ner o skriva... ledsen! jag har faktiskt inte ens börjat. =/ USCH, FY SKÄMS PÅ MIG! 
 

o jag vet tyvärr inte när det kmr komma ett nytt, ska försöka sätta mig ikväll o börja skriva. så förhoppningsvis inom några få dagar. så håll utskik! PUSS&KRAM. 

Skriven av: Oline

Det är okej <3 Vad sommarjobbar du med? :)

Svar: tack! jag jobbar på ett äldreboende nere i Nynäs. annorlunda & spännande. =)
Linn Halldin

2014-07-12 @ 17:57:06
Skriven av: Anonym

Om du ska lägga ner bloggen och inte orkar mer tycker jag du ska säga d, jag tycker d är fel att få upp våra förhoppningar... förstår att du har sjuuukt mkt press å så på dig, så förstår om du inte orkar hela tiden men jag tycker att vi förkänar att du uppdaterar oftare.. jag kollar på din blogg efter en ny uppdatering varje dag men d kommer aldrig några nya uppdatering. Älskar dina noveller o allt med din blogg, du är sjukt bra på vad du gör, jag hoppas att d kommer mer uppdateringar i framtiden. Kram <33:

2014-07-27 @ 19:42:12
Skriven av: Ida Bengtlars

Skriv i din egna takt, känn ingen stress skriv när du själv vill och orkar vi väntar det kan jag lova dig eller jag väntar iallafall :)

2014-07-31 @ 17:39:03
URL: http://nattstad.se/iidab
Skriven av: Anonym

Du har väll inte glömt oss, du lever väll☺️❤️❤️

2014-08-04 @ 01:00:31
Skriven av: lilla jag

hoppas att sommarjobbet går bra. längtar till nästa kapitel.

2014-08-06 @ 16:11:09

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback