"no one's perfect"

halloj godingar! hoppas ni alla hade en super mysig midsommar, jag hade det i alla fall! =D
 
är otroligt tacksam och glad att läsa alla kommenterar som ramlat in för kapitlet, är väldigt förvånad då jag har tappat över hälften av mina läsare när jag bestämde mig för att ta en bloggpaus. så jag är otroligt tacksam för er som hade tålamod o väntade på att jag skulle komma tillbaka! tack så mycket, det finns inga ord. 
 
tänkte sätta mig ner ikväll o skriva på nästa kapitel, förhoppningsvis kan det komma upp imorgon. så håll utskik!
 
PUSS&KRAM. ♥
 

Skriven av: Anonym

Omg snälla lägg upp nån kapitel idag jag kan inte vänta längre än så !!

2014-06-25 @ 22:21:47
Skriven av: Julia

Vad bra! Jag längtar:)

2014-06-26 @ 23:18:55

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback