"but no, you want to leave me hanging"

shoooooo brääääää! 
får besök ikväll utav min gudmor o gudfar men jag har börjat på kapitel 21 redan o vet i stort
sett hur det hela ska utspela sig så förvänta er ett kapitel ikväll.. okej, jag kanske inte ska säga 
så o så kommer det inget. men jag ska försöka så gott jag kan för att få upp det! 
jag tänkte sitta o skriva nu innan de kommer. =) 
 
 
Nej vad oparty Justin är..

svar: skrattade faktiskt åt den här kommentaren o höll helt o hållet med. Justin i stort sett bara stod där men jag orkade inte skriva om vad han gjorde. jag ville bara komma till den delen att han fick ta hand 
om Penny, i verkligheten så är han säkert tusen ggr med party. hahahaha. xP
 
 
 
här är låten som Penny o Spencer sjöng hemma hos Justin i kapitel 18, såg att jag hade glömt att lägga upp
den tillsammans med kapitlet. men den ligger där nu, så kan ni lyssna på den nu. (där eller här)
personligen ä det här min favoritlåt, jag tycker den ä helgrym! så lyssna! ;) 

Skriven av: Alexandra

Azzå förlåt min fråga värkar lite störd men alltså när dom sjunger den dära låten så undrar jag bara om det är penny som sjunger och sen så är det Spencer (stav) som kommer till ibland eller tvärtom eller låter dom så där när dom sjunger tillsammans,, Förlåt om min fråga är lite störd men jag bara undrade :)

Svar: nej då, den är inte störd! ehm.. det är väl inte riktigt som i låten utan de sjunger tillsammans hela tiden. kanske borde ha skrivit det... heheheh, men så är det. kram!
Linn Halldin

2012-12-27 @ 21:39:50
Skriven av: Anonym

När kommer nästa kapitel??? MÅSTE VETA!!!!!! Ps. ÄLSKAR novellen!!! ds.

Svar: håller på med det just nu. =) tack så jätte mycket, LOVE!
Linn Halldin

2012-12-27 @ 22:13:52
Skriven av: denis

hur långt tid dar det

2012-12-27 @ 22:28:04
Skriven av: Hanna

Mina kommentarer får dig att skratta :') så stolt att jag gråter. skoja, jag tar det för givet. after all - i AM your personal brand of Zoega!

2012-12-28 @ 04:21:31

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback