"the only things on my mind is having a good time"

Anonym om 2 Worlds 1 Reality - Kapitel 40:
Du skriver super duper bra, tro aldrig något annat! Det känns som att det inte händer jättemycket i novellen just nu + att uppdateringen har varit bättre och det gör att det kanske känns lite långtråkigt. Men jag skulle ALDRIG sluta läsa, för dina noveller är underbara!! Ser verkligen fram emot att läsa mer om Stella/Melody och JB samt dina kommande noveller såklart. Även om jag inte kommenterar varje kapitel så ska du veta att jag går in på din blogg MÅNGA gånger per dag bara för att jag med spänning väntar på nästa kapitel :)
 
 
Svar: längsta kommentaren jag någonsin fått, o tro INTE att bara för att de är långa så orkar jag inte läsa dem.
tvärtom people! ;) i like the long ones..
men i alla fall, jag visar den här kommentaren för att jag håller verkligen med om att det börjar bli
långtråkigt. har verkligen inga bra ideer just nu så allt blir lite random.
har liksom inga planerade händelser, de kommer samtidigt som jag skriver kapitelt så... det blir lite halvdant.
men i kapitelt som jag kommer publicera efter det här inlägget så blir det lika drama, typ lite halvdrama skulle jag säga. o i nästa så kommer det lite humor.
men jag ska inte dra ut på det, jag ska försöka korta ner o se till att allt händer lite snabbare.
hoppas ni inte tycker det e dåligt för då måste ni säga till! var aldrig rädda för att komma med synpunkter. :)
puss på er. ♥
Trackback