"you had a lot of dreams that transformed into visions"

hellu på er! :)
har en liten sak att berätta ... JAG VANN !! :DDD
jag e jätteglad, kanske inte värsta grejen men det känns ändå jätteroligt.
(för er som inte vet vad jag pratar om, så var jag med i Ebbas blog awards på thatsmile.blogg.se och jag vann)
känns helt jävla awesome!
 
 
 
Sandra om 2 Worlds 1 Reality - Kapitel 28:
Vars har kapitel 29 tagit vägen? ;)
 
 
Svar: hahahah, eh. jag har inte ens börjat skriva på det. ledsen för det...
har varit så himla trött o inte haft tid. men jag ska börja på det ikväll
o hoppas att jag sen ska få ut det. jag hoppas dessutom att uppdateringen kommer bli
super mkt bättre nu när det är PÅSKLOV! oh, yeah. Linn Halldin loves it! ;)
 
 
 
 
har dessutom en till grej att informera om, jag e med i Noras blog awards oxå. så gulleungar, var så snälla o rösta på mig där. ;) http://astoryy.blogg.se/2012/april/rosta.html#comment läs reglerna oxå, det är viktigt! puss på er. ♥ love you guys so much.
Trackback