"beat, drum, I'm gonna lose him"

TJENA MORS I STUGAN!
i'm back, bitches. nej, usch! Linn, det där var otrevligt. ANYWAY! 
tänkte bara säga, TACK till alla fina kommentarer jag har fått medan jag varit borta.
tittade precis genom dem o TACK för era gulliga ord. 
o nu vill jag absolut inte låta snobbig eller bortskämd eller otacksam på något viss men
såg även att jag hade besöksrekord i förr går tror jag det var. 
166 unika besökare!!!!!!!! GLAD TJEJ OVER HERE! :D 
men när jag ser hur många det är som faktiskt har besökt o antagligen läst oxå blir jag
väldigt förvånad o en aning... besviken, kanske över antalet kommentarer. :/ 
ja... men ni kan ju tänka på det. kommentarer för en bloggare är som att hitta pengar i väskan som 
man har glömt att man hade. eller så är det i alla fall för mig.
 
kapitel 6 har påbörjats men dock inte färdig skrivet, men det tänker jag göra nu! :)
 
MÅSTE BARA SÄGA EN GREJ TILL! 
ALAYLM videon, ooooooooooooh my fuckin god! bästa j*vla videon han någonsin 
gjort, ääääääääälskar den rakt igenom. dem e så otroligt söta dem två o det är som en
liten mini film. o kan jag bara få till lägga hur sjukt bra han såg ut i hatt i videon! 
aaaaaaaaaaaaaah! den videon kommer definitivt gå på repeat! ;) 
 
 


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback