"those shades of blue on that face you always hide"

Anonym Om:
Superbra! :) Det var jag som undrade det där med videosarna! Alltså jag menar till klipper du gjorde!:) var laddar du ner videosarna du använder till thirillen? :)
 
Svar: jag har bara tagit bilder från wehearit och tumblr. jag sparade dem till "Filmer" på datorn
o sedan drog dem till Windows Movie Maker 2.6 i Live versionen funkar inte gifar av någon
jätte konsigt anledning. :) hoppas det här hjälpte dig o att jag förstod rätt. 
 
kramis. 
 
KAPITEL 18 - YOU WON LIGGER UNDER DETTA INLÄGG! 

Skriven av: Marielle

Har precis läst alla kapitel på din pågående novell, och jag fastnade redan efter första kapitlet.. :) jag gillade leken dom höll på med, och hoppas nästan att Justin avvisar henne i nästa kapitel, och tar åt sig av vinsten, men kommer på sig sen att han gjorde ett stort misstag och får kämpa för henne. :P

2012-08-18 @ 09:23:12
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback