"when she's around he feels nothing but joy"

TACK för alla jätte fina o gulliga kommentarer jag har fått, dem är värda guld för mig! <3

kapitel 15 kommer ut ikväll, har skrivit hela morgonen. ska bara lägga till det sista sedan ä det klart!

roligt att ni ville svara på min fråga oxå, blev en salig blandning. men det verkar som om "You Want Me Start Over?" ä favoriten bland dem flesta. vilket glädjer mig. :)


Skriven av: Amanda

Du vet att du är Bäst va? ;)
Den hära novellen är Absolut min Favorit!!! ^^
Jag läser liksom lite mer än 20 noveller men den här är helt annorlunda än dom andra! ( På ett braa sätt!) :)

2012-08-14 @ 18:49:54
Skriven av: Maya Lindberg

Uppdateringen äger, snälla kan den inte bli ännu bättre!
Typ lite mindre inlägg men ännu fler?:D
Älskar novellen, kika gärna in på min :)

2012-08-14 @ 20:12:52
URL: http://www.jbieberstories.blogg.se
Skriven av: Maya Lindberg

sv. asså att inläggen är ett snäpp kortare, men fler inlägg per dag?:)
Blir alltid glad när jag ser att ett nytt kapittel är ute!:33

Svar: Ah! Jag fattar. ;) ah.. det skulle jag ju kunna göra. :) beror om det finns bra tillfällen att avsluta.
Linn Halldin

2012-08-14 @ 20:40:59
URL: http://www.jbieberstories.blogg.se
Skriven av: Amanda

När kommer kapittel 15? :'( :)
Jag kommer sprängas snart!!

2012-08-14 @ 21:15:02

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback