"everywhere you go they stop and stare"

Jag har två frågor och jag vill gärna att du ska svara på den men första är att ska man trycka på be come a member eller det där med 1800flowers? Andra frågan är om man kan köpa fler än en biljett om man är medlem?
 
 
Svar: Jag valde "become a member" och man kan köpa 4 biljetter högst per kod. :) 
 
 
UPDATE : Till Maya, det är inte samma kod till alla, om det hade varit det hade jag kunnat ge er min. :)

ÄNNU EN UPDATE: till Bella, du går in på din profil och så är det längre ner på sidan
koden är kanske på 7-8 siffror o bokstäver. 
 
PS. jag såg nyss att jag hade 138 unika besökare igår o jag blir jätteglad att statistiken går upp då den sjönk hastigt när jag började på BHAH. men en grej som då gör mig... fundersam är att bara 2 utav 138 orkar kommentera och ge respons... om jag kan lova att det kommer upp ett kapitel ikväll (då jag egentligen inte har någon inspiration) kan ni lova att kommentera bättre då??
hoppas ni har en bra dag! :DD kramisar. 

Skriven av: Bella

Okey tack!!:D

2012-07-05 @ 11:46:14
Skriven av: Anonym

Jaaaaa!

2012-07-05 @ 12:44:16
Skriven av: Maya

är de samma kod till alla?:)

2012-07-05 @ 14:00:11
Skriven av: madde

Har inte kommenterat för att... Jag vet inte... men jag vet hur det är att få få kommentarer, så jag känner medlidande med dig *lägger en hand på din axel*
Hahaha...
Men yeeeeess! KAPITEEL!! :DDDDDD

2012-07-05 @ 15:11:59
URL: http://youknowthagurl.blogg.se
Skriven av: Bella

Hur får man reda på koden? Snälla svara:D!!!

2012-07-05 @ 16:57:34

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback