"I wanna love you more"

nuuuuuuuu har jag gjort en ny header o lite annat för den nya novellen. 
vad tycks? om ni inte ser ladda om sidan genom att trycka på f4 eller f5. :)
 
har lagt in handlingen oxå, vet inte om jag är 100% nöjd men den får vara där så länge... 
har lyckats skriva ihop 3 kapitel vilket är bra, skulle behöva skriva 2-3 till, men det får jag göra
imorgon. ska sova nu... :D godnatt på er. ♥

Skriven av: charlie greven

jag tycker att det blir jättebra!
hur många kappitel kommer idag och när? :D

Svar: vet inte om det kommer kapitel ikväll, beror på hur många jag hinner skriva. :) men håll tummarna o stay tuned.
Linn Halldin

2012-07-29 @ 09:25:01
Skriven av: awah

Headern vart jättefin! Vart har du gjort den? <3

2012-07-29 @ 12:31:36
URL: http://www.hedberg.devote.se
Skriven av: Ewweh

Awesome guurl ;) Jag väntar :D<3 Btw, bah så du vet är headern FinFin :D<3

2012-07-29 @ 13:05:51
URL: http://justbiebzz.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback