"through it all I beg my mistake, I stubble and fall"

halloj people, hemma från sommarjobbet o redo att skriva det sista! :) 
tänkte att eftersom ni var BÄST på att kommentera på tidigare kapitel (44) så tänkte jag få upp både 
kapitel 45 o elipogen ikväll. vad sägs om det? ;)
 
PÅ TAL OM KOMMENTARER, wow. WOW! O.O
ni skulle ha sett min minn när jag såg listan på kommentarer i morse, mina ögon höll nästa på att ploppa ur min skalle innan ett stort J*VLA leende spred sig på mina läppar! YOU GUYS ROCK! 
jag menar lixom 25 kommentarer!!!!!!!??????????? HELT GALET! ni gör mig så himla glad.
o just sådana där grejer gör att jag bara vill skriva mer o mer, när jag känner att jag får något tillbaka
efter allt... tja, slit som jag lägger ner på mina noveller. det är inte alltid en dans på rosor. ;)
 
hade dessutom besöksrekord igår! :DDDD tack, tack, tack, tack! 
hur roligt som helst att ni bara blir fler o fler! TACK! 
 
tänkte oxå svara på två kommentarer. 
 
 
Annie Om: "Between Heaven And Hell - Kapitel 44"
Jättebra! :D nästa novell du ska börja på kan inte selena spela huvudrollen..?
 
Svar: TACK! har tyvärr redan valt en huvudrolls... person. det kommer vara Ashley Benson.
men jag vill defenitivt ha Selena i någon annan... måste bara se om jag inte redan har hittat 
till alla noveller som jag har planerade. :) 
 
 
 
Nadii efterbliven Abdulla... Om: "Between Heaven And Hell - Kapitel 44"
Shit Asså blev jätte ledsen när hon typ dog haha sen log jag säkert världens fånigaste leende efter två minuter.Jag måste bara säga du är grym du borde aldrig sluta med det du gör helt sjukt att någon kan skriva så här bra du rockar :D kärlek & Respekt ;) P.S detta kanske låter fånigt men vad heter du?
 
Svar: måste först bara säga att jag tror inte du är efterbliven. :) o sedan TACK SÅ MKT! <3
du vet inte hur glad jag blir! :D Jag heter Linn. (står i menyn under "info" oxå ;))
 
 
 

Skriven av: Ebba

Några förslag på unika huvudroller, Mila Kunis, Jessica Campbell, Kendall Jenner eller min favorit Stella Hudgens!!

XOXXO!

Svar: tack för tipsen! :DDDD
Linn Halldin

2012-07-25 @ 16:09:20
Skriven av: Anonym

Nästa novell, ska de va sådan här fantasi sak som denna asså änglar , vampyrer eller nått, eller ska den va som typ alla andra kan man säga, vanliga människor xd<3

2012-07-25 @ 16:26:01
Skriven av: Melli

håller helt klart med "Anonym" skulle vara grymt om du kunde skriva en till novell med onarturliga varelser <33

kram kram // Melli

2012-07-25 @ 16:46:41

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback