"all I need is you by my side"

hej alla personer där ute som inte har ett liv utan hänger bara framför datorn! GO TEAM DATOR!
hahaha, nej jag har faktiskt inte rört datorn idag för ens nu... thehehe, har istället legat framför tvn... men vad heter det?? jo! jag är motivationshandikappad... tror det är så det lyder! xD
såg ett så himla gulligt program på MTV idag som heter Friendzone. handlar om bästa vänner o den ena vill ta sig ut ur kompisbubblan (som de översatte det till) o frågade då sin bästa vän på en dejt. ibland slutade det mindra bra o ibland... awwwww!
då kände jag mig himla forever alone... borde verkligen ta och skaffa mig ett liv, men jag skyller på att jag lever i f**kin' ingenstans! finns inte en kotte att prata med eller tja.. kottar finns det ju att prata med men hur stört ä det inte att prata med en kotte.

OKEJ! nu spårade jag ur igen. jag tänkte bara säga att kapitel 21 är tyvärr inte påbörjat, skyll på Friendzone! så det finns en pytteliten chans att det kommer ett kapitel ikväll, men stay tuned så kanske det dyker upp något. pussisar. ;)

Skriven av: Ewweh

haha du har humor guurl. xD
Själv så har jag suttit 4-ever alone på sommarlovet. LOL. Finns inget att göra ju? :S

Svar: men verkligen! dessutom har det ju REGNAT! jag menar va faaaan! -.-
Linn Halldin

2012-06-24 @ 22:04:33
Skriven av: Felicia

Otroligt bra novell!!:D Sjukt bra skrivet också
Har du lust för ett länk byte! Jag har precis börjat med en Justin Bieber-novell! skulle vart roligt ;)

2012-06-25 @ 14:00:02
URL: http://justindbiebernovells.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback