"getting me in so much trouble, but that is alright with me"

jag har fått lite frågor om änglarna kan bli dödade och hur det fungerar med åldrandet.. så nu tänkte jag ger er en liten lista på vilka egenskaper det finns hos änglar, även dem jag har försökte lägga in i den tidigare kapitlena.
 
 
- änglar äter bara rått kött (kan äta annan mat dock)
- alla är vackra (fast på egna nivåer)
- deras vingar blir tatueringar på ryggen då de är infällda
- tatueringarna känns även som fjädrar om man drar fingertopparna över dem
- de besväras inte av att gå naken (som vi människor gör) o kan även kysses eller mer offentligt
- sover helst på magen med tanke på vingarna
- vingarna vecklas lättast ut om de är förbannade eller intima
- deras hud kan skadas, men den läks ihop av sig själv
- de kan dödas genom att deras vingar slits av eller att de får en kniv genom hjärtat
- de blir lättare sårbara om deras själsfrände är döende/sårade
- de speciella änglarna blir bara upp till 20 år, tills de får barn då börjar de åldras igen
- för änglar finns det bara en person som de kan älska på en annan nivå än familjen
 
 
tja... jag tror det var allt faktiskt... hoppas det klarnade för en del nu. :) har börjat skriva på nästa kapitel o hoppas att det kommer upp snart. puss på er. ♥

Skriven av: kottankan

TACK! Det underlättade en del! återigen tack! :)♥

2012-06-02 @ 22:25:15
Skriven av: Jennie

superbra, fattade mer nu :)

2012-06-03 @ 09:07:42
URL: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Hej är du intresserad sv ett länkbyte om du länkar så länkar jag.

PS. din novell är jätte bra!!

2012-06-03 @ 15:06:07
URL: http://bbiebernovellerr.blogg.se/
Skriven av: Anonym

Nu har jag länkat dig :)

Kram!

2012-06-03 @ 16:10:54
URL: http://bbiebernovellerr.blogg.se/

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback