"how can I love when I'm afraid to fall?"

HJÄLP!
har ingen som helst aning om vad jag ska skriva i kapitel 16.. känns jätte jobbigt. därför kanske ni har några ideér eller önskemål.. ;)
så kan jag antingen få inspiration eller göra versioner av era önskemål. OM NI HAR NÅGOT LÄMNA EN KOMMENTAR!

Skriven av: Anonym

kanske att justin skjutsar hem henne och en liten kyss kanske? haha :p sen kanske hon blir förhörd av Sunshine (tror jag iaf är rätt person) och de pratar om Justin och att hon verkligen gillar honom osv. sen kanske Sterling tar ett snack med henne om Justin och att hon faktikst är en ängel m.m ;)
Lite random förslag hehe, älskar novellen nu verkligen hade mina tvivel men du bevisade att fantasy kan vara bra! :)

Svar: tack! fick en ide nu faktiskt. vad roligt att jag fick dig att ändra dig angående fantasy. :D
Linn Halldin

2012-06-17 @ 20:45:36

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback