"and don't you feel good?"

var hälsade kära läsare! xD 
hahahaha, detta inlägg tänkte jag då rikta in på en förfrågan som kommit o den handlar om, om jag kan skriva dialogerna på engelska.
 
för det första, roligt att ni tyckte om när det var på engelska. glädjer mig eftersom alla verkade så himla nego till det först men, men... hahahha, men tyvärr kommer det inte hända i den här novellen. tänker faktiskt tänka på min yngre läsare den här gången. om ni fortfarande är kvar där ut o dessutom var det konstraten jag ville ha mellan engelskan o svenskan i den förra o den finns ju inte här för dem båda är ju kanadänsare. :) så tyvärr! :/ 
 
puss&kram. ♥
 
ps. ni kanske redan har förstått det här men jag skriver det ändå. det är 2 års skillnad mellan Penny o Justin, Chaz o alla dem... ja, nu vet ni det om ni inte har listat ut det. xP 

Skriven av: jenny

skit bra att du ska skriva dialogen på svenskan
för att jag har lite svårt att läsa engelska

Svar: det är så lite så! :D <33
Linn Halldin

2012-11-20 @ 16:45:21

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback