"and get drunken of your tears"

RÖSTNINGEN ÄR NU AVSLUTAD! 
 
ni kan alltså inte kommentarer längre. ;) hahahahah, så jag ska bara räkna ihop alla
vilket är 106 röster. shiiiiiiiiit! DET ÄR GALET! 
om alla kunde kommentera så vid varje kapitel, my mind would be... blown. 
tack för att ni röstade och tyckte till. <333 
resultatet kommer alldeles strax. stay tuned. 
 
 
UPDATE:
okej... o vinnaren äääääääär. hahahha
"I Will Catch You If You Fall, Trust Me"! det var oerhört jämnt mellan den och 
"Born To Be Somebody". IWCYIYF,TM fick 49 röster medan BTBS fick 48. 
hehehhehhe sedan kom LTNS med 15... men den kommer skrivas i alla fall
även fast den inte fick många röster nu. jag vill väldigt gärna skriva den eftersom 
den är ganska mörk o gullig på ett sätt som ni inte än vet. :P 
men efter "You Want Me To Start Over?" kommer alltså äventyret med Penny börja. 
puss&kram på er. ♥

Skriven av: Alexandra

När kommer nästa kapitel upp? :)

2012-11-11 @ 21:33:22
Skriven av: Ewweh

Längtar stort! :D

2012-11-11 @ 21:58:01
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Skriven av: sofia

NEEEEEEEEEEJJJJJ JAG VAR BORTA UNDER VECKAN OCH GLÖMDE RÖSTA JAG VILL HA 'BORN TO BE SOMEBODY' SNÄLLLLLLLLLLLLLLA SKRIV DEN!!!! <3 <3 XoXo Sofia

2012-11-11 @ 23:33:33
Skriven av: Goda

Haha jaaa! Oh vad ja längtar att få läsa mer! När kommer nästa kapitel upp? :D

2012-11-11 @ 23:39:33
Skriven av: Chloe

HAHAHA du hade värsta röstningen men sket i den hahaha give me five! x''D

Svar: vaaaaa? hur menar du?
Linn Halldin

2012-11-12 @ 13:07:01

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback