Kapitel 69 - Can't We Just Start Over? - The End

 

Resten av kläderna åkte av inom några få sekunder och min kropp skrek efter honom. 

”Justin... Now” stönade jag fram och Justin kysste hungrigt mina läppar, jag spred på benen och han la sig till rätta innan han plöstligt trängde in. Vi flämtade samtidigt innan de gick över till ett stön, känslan var gudomlig och min rygg gick upp i brygga under honom. 

Han stötte hårt in och ut ur mig medan våra andetag blev hastigare. Jag fann hans läppar och kysste dem ivrigt men stönade sedan.

”Olivia...” kved han fram, jag satte naglarna i hans rygg när det drog ihop sig inom mig.

”Justin!”

 


 

”guys, I found them” en viskning väckte mig ur min sömn men jag var på tok för trött för att ens öppna mina ögon, ännu mindre fundera på vad rösten menat.

”oh... Jesus” sa en annan innan tystnaden spred sig, ett litet skratt bröt den.

”well... they had a wild night last night anyway” fnittrade den ljusa rösten, vad pratar dem om?

”yeah, just look at his back” sa den första rösten. ”and the room” 

”this is going to be fun to witness when they wake up” låga skratt följde meningen.

Jag gnällde till, mest för att jag ville att rösterna skulle försvinna. De enart fick en sprängande huvudvärk att uppenbara sig i mitt huvud, min hals var torr och mina ögon kändes svullna. 

”she’s waking up” jag stönade och kisade försiktigt med ögonen, i dörröppningen stod Chloé, Chaz och Ryan med nyfikna ögon. Chloé hade ett glatt leende över läpparna medan Ryan stod med armarna i kors över bröstet och Chaz vickade retsamt på ögonbrynen.

”did you have a nice night?” frågade Chaz, jag rynkade pannan och sträckte på mig bland sängens mjuka lakan. 

”uhm... What?” frågade jag med hes stämma, de skrattade innan Chloé pekade på något bredvid mig. Jag sneglade på platsen bredvid mig, Justin låg på mage med ett täcke virat runt höfterna. 

Hans rygg hade långa rivmärken, inget blod syntes med de var definitivt röda. Jag rynkade återigen på pannan, vart fick han dem ifrån? 

Sedan slog en annan tanke mig, vad gjorde vi i samma säng? 

Jag såg ner på mig själv medan jag sökte efter svaret, jag insåg att jag låg naken under täcket och då kopplades allt ihop. Min nakna kropp, Justins märken på ryggen, vi i samma säng.

Svaga scenarion från kvällen spelades upp i mitt huvud, jag flämtade högt och kravlade bort från honom så hysteriskt att jag inte såg hur nära kanten jag kom för än jag drämde ner i golvet med en hög smäll. Ifrån sängen skrek någon utav förvåning och jag satte mig fort upp med håret i ansiktet.

Justin hade nu rullat runt och satt upp i sängen, han såg förvånat från våra tre vänner och ner till mig som satt på golvet med stora ögon och händerna tryckta mot min kropp för att hålla kvar täcket. 

”what’s going on?” mumlade han trött och gnuggade sig i ena ögat, han stelnade till när hans andra öga antagligen såg hans nakna överkropp. ”why am I naked?” frågade han sedan och sänkte den andra armen. Chaz och Ryan skrattade.

”well... we kind of... uhm...” försökte jag förklara men orden fastnade i halsen.

Justins blick vandra ner till mina händer som nästan krampaktigt tryckte sig mot min kropp, jag kunde nästan köra när det klickade i hans hjärna.

”oh” sa han. 

”yeah” svarade jag utdraget.

 

*

 

Frukosten var nog den stelaste frukosten jag någonsin ätit, eller Ryan, Chaz och Chloé pratade på som om inget hänt medan jag och Justin satt tysta och åt på vår mat. 

Vad betydde det här nu då? Var jag villig att bli tillsammans med han igen eller var det bara alkoholen som fått mig att tappa greppet? 

Jag sneglade på Justin som precis samtidigt gjorde samma sak vilket fick oss att fort vika bort blickarna igen. Jag stirrade nästan frenetiskt ner i min yoghurt skål och petade på en banan skiva med min sked. Vad trodde han? Tyckte han att det var lika... konstigt, stelt som jag?

Klart han inte tycker! Han vill ju ha dig tillbaka, det sa han ju klart och tydligt, skrek det inom mig.

Jag tänkte tillbaka på kvällen, även om jag inte minns mycket så hade den känt naturlig. 

Jag menar det är inte första gången som vi har sex med varandra men de andra gångerna har vi både varit vid våra sinnes fulla bruk och varit i ett förhållande. 

Jag suckade och reste mig från matbordet innan jag lämnade köket och gick uppför trappan. 

Jag kom in i mitt rum och drog till mig en tofs från byrån och satte upp mitt rufsiga hår i en tofs, fotsteg hördes från trappan och snart stod Justin lutad mot dörröppningen med armarna i kors.

Vi såg på varandra, enbart såg på varandra utan att säga ett ord.

 

 

”so...” sa han tillslut, jag ryckte till och vek undan blicken. ”how am I supposed to interpret this?” 

Jag öppnade munnen men stängde den lika snabbt, tillslut ryckte jag på axlarna.

”I mean, was it ”I-love-you-too” sex or ”I’m-so-drunk-I-have-no-idea-what-I’m-doing” sex?” frågan fick mig att skratta till men blev sedan allvarlig igen. 

”I don’t know” svarade jag ynkligt. ”I-I... just don’t know. I’m afraid” 

Hans ögon fylldes med sorg, något som fick det att hugga till i magen. 

”I know you think I’m going hurt you again, but I promise you I would never do anything like that again. Emma scared me, she made me think that it was my fault and that destroyed me. I mean, how could I live with myself if I made you feel that much pain? If it was my fault you got kidnapped”

Orden tog slut och han drog handen genom håret. Jag öppnade munnen för att svara när han avbröt.

”can’t we just start over?” frågade han, jag blev stående stum.

”what?” frågade jag tillslut. ”yeah, from scratch” fortsatte han och hopp tändes i hans ögon.

Jag bet tillbaka ett skratt och såg skeptiskt på honom.

 

Tumblr_m7tpyi3bnt1qj7hvgo1_500_large

 

”hi, I’m Justin” sa han sedan och sträckte fram handen mot mig, jag såg på honom som om han blivit galen men kände ändå hur ett leende började formas på mina läppar. 

Jag såg på hans hand och sköt bort alla negativa tankar och grep tag i hans hand, jag kunde nästan höra hur han andades lättat ut.

”I’m Olivia” vi skakade händerna och Justin log nästan löjligt stort.

”glad to meet you” sa han sedan innan han plöstligt drog mig intill sig. ”by the way, I have seen you naked” viskade han i mitt öra, den här gången kunde jag inte hålla mig utan skrattade rakt ut. Jag slog honom lekfullt på armen och han flinade roat. 

 


 

awwww... det var väl ett gulligt slut eller? :)

för det här var det sista kapitlet i den här novellen, det kommer så klart en epilog 

oxå men i alla fall.. vad tycks?? KOMMENTERA! jag tänkte även få upp epilogen

ikväll! :D puss&kram. 


Skriven av: Annie

Braaa! :DD
Så synd att denna novell är slut,älskade den!!! ;))

2012-11-17 @ 20:26:45
Skriven av: Anonym

Eplogen? stavning? när kommer den?

Svar: ikväll förhoppningsvis. :D
Linn Halldin

2012-11-17 @ 20:33:43
Skriven av: alexandra

OMG! super bra slut :) !! men synd att den tagit slut :-/

2012-11-17 @ 20:34:14
Skriven av: biebernovellsverige

Superbra! :)

2012-11-17 @ 20:58:02
URL: http://biebernovellsverige.blogg.se
Skriven av: Anonym

jäääättebra :_:D

2012-11-17 @ 20:58:25
Skriven av: elinora

fuck that denna novellen var skit bra men den är slut...
längtar till nästa novell är så fucking taggad.....

2012-11-17 @ 21:09:10
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2012-11-17 @ 21:10:08
Skriven av: Anonym

bra slut, älskar denna slut <3 <3

2012-11-17 @ 21:10:35
Skriven av: Ellie

HEJ INTE LITE TAGGAD ELLER SÅ NU?!?!? ÅHHHH.

Men aww, synd att den är slut. Har följt alla dina noveller, haha!

Gööör du designer?

Svar: tack! :D hahahah, ja det gör jag. men har några på kö redan... går lite segt att göra dem, har mkt plugg o inte mkt annan tid att göra dem på. :/
Linn Halldin

2012-11-17 @ 21:18:09
Skriven av: Ebba

Hahaha 😂😂😂 snälla Epilogen ikväll!! ❤

2012-11-17 @ 21:40:57
Skriven av: Ewweh

Hahah gulligt slut :3<3 Haha Sjukt bra!, Fast älskade denna novellen så de är lite synd att den är slut, Men nu när du gör en ny kanske den blir ännu bättre? Who knows?<3

2012-11-17 @ 22:23:57
URL: http://justbiebzz.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback