"the day I first met you, you told me you'll nerver fall in love"

FÅREN ÄR TILLBAKA!
hahhahaha, de togs inte till slakten eller så är det nya... :/ hmmm... poor sheep!

kapitel 60 är på börjat men inte klart, min kompis är fortfarande här. vi tittar på Hulken O ska äta bullar. :P

men jag kommer kunna skriva ikväll, måste även göra designer till dem som frågat. får så dåligt samvete när jag låter dem vänta så länge.

men kika in senare! ;) puss&kram på er.


Skriven av: Mathilda

helloooo, har precis gjort en novellblogg men har inte börjat publicera min novell än eftersom jag väntar på min design men skulle du vilja göra ett länkbyte i menyn sålänge ändå? skulle vara bra att ha lite länkar i min också innan jag börjar skriva. skulle verkligen bli jätteglad. kram! :)

2012-11-01 @ 17:22:50
URL: http://storiesboutjb.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback