"have all gone to my head"

ledsen för att jag har varit frånvarande o uppdateringen seriöst har gått till botten
men blivit sjuk o kämpar med att bara andas..
OKEJ! inte riktigt så allvarligt.. eller jo, idag hade jag det riktigt jobbigt men anyway nog om mig! 
 
kapitel 49 är uppe i 749 ord o jag brukar i alla fall vilja ha 1500 ord innan jag publiserar det
men tror detta blir längre för att jag har ett större event i kapitlet som ska hända.
något jag har börjat känna, vet inte hur det är med er, men jag tycker det börjar bli 
lite lång tråkigt.. är det bara jag eller säger jag så för varje novell jag skriver??
men i alla fall, så efter hon har åkt hem till Startford igen tänkte jag speeda på det hela lite, 
hoppa lite i tiden o ta med det viktigaste. där det händer saker o inte bara massa menlöst 
gnattande hit o dit. how does that sound?? =)
 
okej, men är osäker på om det kommer upp ikväll.. =/ men stay tuned.
puss&kram på er. ♥

Skriven av: Anonym

It's sounds AWESOMMMMMMME!!!!! <3333333

2012-10-09 @ 20:14:58
Skriven av: Anonym

Om du är sjuk och mår väldigt dåligt ska du inte behöva skriva. Då ska du inte tänka på oss läsare! Vi vill ditt bästa och vill inte att du ska skriva och behöver må dåligt. Vila ut och ta din tid tills du känner dig frisk och redo :) Så stressa absolut inte. Men jag kan ju inte säga att jag inte längtar tills nästa kapitel, för det gör jag verkligen! Krya, kram♥

Svar: ååååh! gud vad gullig du är, vad gulliga ni alla är. <3 tack så mycket, får verkligen skuldkänslor när jag låter er vänta så länge när jag vet hur mycket ni vill ha ett kapitel o hur mkt jag verkligen borde uppdatera. hoppas viruset försvinner snart.. -.- TACK! LOVE YOU GUYS! <3333 kram.
Linn Halldin

2012-10-09 @ 20:21:08
Skriven av: cici

tycker precis som kommentaren som kommer på andra plats <3

2012-10-09 @ 20:29:38
Skriven av: Lizliz

Gör du blogg designer?? Har fått för mi det.... Om det e så så har min syrra precis fått en ny blogg o hon e 10... Hon bad mig kolla om det var någon som gjorde designer. Skulle bli as glad om du kunde svara snabbt för hon fyller år om 20 dagar exakt! Krya på dig nu o ha det bra!

Svar: ja, jag gör designer. har dock typ 3-4 på kö redan o jag ligger jätte efter. tror t.o.m. någon har fått vänta i över 3 veckor... usch, vad jag känner mig dålig. =/
Linn Halldin

2012-10-09 @ 20:37:21
Skriven av: Ewweh

hm, asså du ska inte ens behöva skriva de där, Vi förstår alltid, När man är sjuk måste man vila inte ta all tid till att skriva till oss, Älskar din novell, Och älskar att veta att du verkligen kommer skriva, de är de ända som räknas egentligen, eftersom din uppdatering är faktiskt en av de bästa av alla de jag läser, Vissa skriver typ 1 gång i månaden, FÖr att vara ärlig, jag är imponerad aand i love u

Svar: aw, I love u too! <3 tack så mycket o roligt att du känner så. känns som jag har skit dålig ibland men, men... tack! =))) <3
Linn Halldin

2012-10-09 @ 22:25:07
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Lizliz

äsh känn dig inte dålig!! det e OK! Men skulle bli glad om du kunde göra en ändå! kram
p.s. måste inte vara innan 29/10... men helst innan 24/12 d.s<3<3

Svar: hahaha, ska se vad jag kan göra. =) men skicka då ett mail till min e-post där du skriver hur du vill ha den så kanske jag hinner göra den. kram. <333
Linn Halldin

2012-10-09 @ 22:36:06
Skriven av: Erica

Brooooooo tråkigt in my ass!! Den här novellen äger! Och fuck viruset, snart haru kikat virusets lilla rumpa och mår bra igen!

Svar: tack, absolut! hur går det för dig förresten?? fortfarande sjuk?? =/
Linn Halldin

2012-10-10 @ 00:02:14
URL: http://ericananny.blogg.se
Skriven av: Erica

var i skolan idag så det är bättre, men aa fortfarande sjuk. Men ligger så långt efter i skolan så måste gå, trots febern :/

2012-10-10 @ 17:50:47
URL: http://ericananny.blogg.se
Skriven av: Emina

Har du någon vanlig blogg utöver denna novell blogg? :)

Svar: nej, har inte det.. =) ville ha när jag var mindre men heheheh, nej. =P
Linn Halldin

2012-10-13 @ 10:09:58
URL: http://jbieberstoryyy.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback