"not in the back of my ca-ca-car"

hola amigos! wuzzup!? 
kapitel 50 är på gång, tillbringade mycket tid igår till att göra designer till dem som väntat
alldeles för länge på att få sin.. usch, ledsen för det! 
 
men tänkte bara säga att jag skulle bli SUPER GLAD om fler ville 
skriva kommentarer, ni vet att dem motiverar mig till att skriva mer. 
vem vet, kanske blir det två kapitel ikväll.. ?? det bestämmer ni! 
 
puss&kram

Skriven av: Alexandra

Du skriver jätte bra! Meeer! Längtar tills nästa kapitel kommer ut! :) <3

2012-10-13 @ 11:12:27
Skriven av: Alexandra

Jag hoppas att det är okej om jag ställer en från nu och inte på frågestunden, vem är det som spelar Olivia? :)

Svar: hahahahha, det är lugnt. hon heter "Ashley Benson" hon har är känd från "Pretty Little Liars". =) kram.
Linn Halldin

2012-10-13 @ 11:14:58
Skriven av: Therese Bjuhr

jaaa snälla två kapitel då skule jag typ avguda dig eller nåt hahha ne men du fattar ;)

2012-10-13 @ 14:10:33
URL: http://lovenovells.blogg.se
Skriven av: Tilda

Snälla mer!!

2012-10-13 @ 14:17:19
Skriven av: Hanna

gör du designer gratis? :D

Svar: japp, det gör jag! skicka ett mail till min e-post där du ger en beskrivning på hur du vill ha den. bilder, färger, menyn osv. kram. =)
Linn Halldin

2012-10-13 @ 14:58:57
URL: http://iwnfy.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback