"the winter is finally passing by"

ledsen för att det inte kom två kapitel igår men fastnade i min bok.. heheheheh. =P
o är tveksam över om det kommer ett ikväll, det är på börjat! har skrivit typ en sida, men
det är nämligen så att jag har matteprov imorgon på typ 3-4 kapitel i boken.
o matte är verkligen inte min starkaste sida.. håller på att slita i håret här borta i frustration. -.-
men det ska väl gå bra antar jag.. men sedan har jag även ett prov i SH (samhälle) på tisdag.
håller på med demokrati o sådant strunt som jag verkligen inte är intresserad av. 
så måste plugga, plugga, plugga, plugga! -.- 
men efter det borde det lugna ner sig, men stay tuned anyway. kanske lyckas lägga upp ett 
korta kapitel än vanligt. men hey! dem är bättre än inga. =D
 
puss&kram på er. ♥

Skriven av: Emina

Ibland känns det som läraren försöker lära oss matte, som man ändå aldrig kommer ha någon nytta till. Jag menar, vem använder ekavtioner när man ska handla? :pppPPPpp


Svar: VISST! men läste någonstans att det är inte det som det handlar om... det är mer att hålla hjärnan igång o typ tränar den... :S usch... suttit i typ 5 h med matten nu.
Linn Halldin

2012-10-14 @ 15:27:29
URL: http://jbieberstoryyy.blogg.se
Skriven av: Anonym

Haha den va bra Emina, men plugga och få bra på proven det e viktigt <3

Svar: tack för att ni förstår! <333 betyder mkt.
Linn Halldin

2012-10-14 @ 15:59:49
Skriven av: Jossan

Förstår dig har själv matte och samhälles prov denna veckan!

Svar: tack! <33
Linn Halldin

2012-10-14 @ 17:08:42

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback