"who is in your head!?"

schululuuuu! (som min gamla träslöjdslärare brukade säga.. hahah, skönaste mannen eva!)
tänkte bara säga att kapitel 48 är på börjat men långt från klart.. kanske hinner skriva ikväll
vilket jag verkligen hoppas men nu måste jag fokusera på min engelska.
har prov imorgon, ska jämföra USA:s o Sveriges demokrati med varandra..
det bästa är ju är jag var sjuk under denna veckan som han gick genom allt om USA! -.- 
yey för mig! men, men... det är ganska chill i alla fall.. får en ordlista o ha med en mind map
så det kommer säkert gå finfint! 
 
puss&kram. 

Skriven av: Jasmine

sv; aw okej :)
Har länkat dig nu, xoxo

2012-10-04 @ 19:38:57
URL: http://inlovewithbieber.blogg.se
Skriven av: Amanda

1, Hoppas det gick bra på provet! ^^
2, Du är jätte Duktig!! <33
3, Kraaaamiiiiiis!! <3 ^^

2012-10-05 @ 15:55:45
URL: http://www.mydreamsandlife.bloggplatsen.se
Skriven av: Melkers brud ;)

När kommer nästa kapitel ut? ♥

2012-10-05 @ 20:24:27

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback