"ain't nothing but a hound dog, crying all the time"

Varför inte bara ta tunnelbanan från Globen? Haha störde mig på det riktigt mycket haha. Men superbra kapitel precis som vanligt!!
 
Svar: hahahahahah, hade ingen aning att det gick. har aldrig åkt tunnelbana till Globen, har bara gått från Skärmabrink o sedan kom jag o tänka på att man även kan åka från Gullmars. ;) åker inte tunnelbana så ofta... hehehhe, borde väl ha kollat om det gick... kram. 
 
 
Anonym Om:
Så bra! Men en fråga? Är det inga fans som vill ta bild med honom i Sverige och folk som tar bilder på honom. ALLA ungdomar vet ju faktiskt vem han är haha. Och ryktet borde spridas fort att han befinner sig i Sverige liksom. Men det var grymt bra kapitel. Är inne och kollar flera gånger per dag om du har uppdaterat, längtar verkligen tills nästa kapitel! ♥
 
Svar: jo... men jag vill att det skulle vara en vecka utan massa fans o paparazzis. 
jag ville att dem skulle kunna röra sig runt o inte sitta fast i hotellet för det skulle bli kaos
om alla fick reda på att han var i Sverige. så därför valde jag att folk bara skulle reagera om 
han blev presenterad eller vid tillställningar. =) kram.
 
har inte börjat på kapitel 37 o jag gissar på att det även kommer bli ganska tråkigt eftersom
dem i stort sett bara ska hem o sådär... =) kram, ha en bra dag. ♥
 
UPDATE (17.50) - kom igen, är det ingen som har några åsikter om kapitel 36?? ;)
släng in fler kommentarer o jag ska börja på nästa kapitel. kram, LOVE YOU. 

Skriven av: Anonym

Heej, skulle du kunna göra en design till mej? :D <3

2012-09-14 @ 20:44:28
Skriven av: wilma <3

Heej, skulle du kunna göra en design till mej? :D <3
råkade skriva en förut som var anonym...

Svar: sure! =D skicka ett mail till "[email protected]" där du skriver hur du vill ha den. färg, typsnitt, bilder.. allt! =) kram. <3333
Linn Halldin

2012-09-14 @ 20:45:23

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback