"I ain't going to leave without her"

LIKE A VEGAS GIRL! om man ändå vore en "vegas girl"... lite likt Askungen dära.
förutom att hon suktar efter en bal o jag... efter att supa skallen av mig o vakna upp i en 
främlings sovrum... =/ hm... not good. måste nog tänka om mina framtidsplaner.
 
hahahah, JK! glöm det ni läste, var lite flummig sådär. det jag tänkte säga är att
jag är LEDSEN för att det inte kom något kapitel igår kväll. men hade ont i
huvudet o mina ögon bokstavligen sved för att jag var så trött. =/ men nu mår jag bättre! =D
 
fick en förfrågan för någon dag sedan om jag kunde göra en vlog för att personen
var nyfiken på hur jag låter. =P skulle det vara något eller? 
MEN om detta skulle hända så vill jag gärna ha något att prata om... heheh, så 
då skulle det sitta bra med frågor som jag i sådana fall kan svara i videon. =) 
 
min vän kom hit för typ en timme sedan o jag hoppas att jag kommer kunna skriva senare mot 
kvällen, så stay tuned lovely people! ♥

Skriven av: Madde jao! <3

Haha, min förfrågan <3

Men kanske om novellen? Fast kanske inte...
Bara... säg dina tankar högt? Lite flum kan aldrig skada! ^^) haha!
Kram! :D

Svar: hahahah! mmm... =) ska se vad jag kan komma upp med. kram . <3333
Linn Halldin

2012-09-22 @ 17:33:53
URL: http://youknowthagurl.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback