"I can't help it that I'm just selfish"

hej mina små pussgurkor! haft en bra start på dagen??
hahah, tänkte bara säga tack ännu en gång för kommentarerna som jag fått o
hoppas att det kommer fler som vill lämna sina åsikter. =)
 
men tänkte också fråga om mina kära, vackra läsare ville gå in på länken under eller klistra in den i sökrutan o rösta på mig. =) skulle göra mig väldigt glad.  
 
http://vampirediariesblog.webblogg.se/2012/september/blog-award-2012-1.html#comment 
 
så gå in o RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA! ;) puss & kram. ♥
förhoppningsvis kan det komma upp ett kapitel ikväll, har inte börjat på det än men vem vet. =P

Skriven av: Emina

Hej! Jätte bra novell!

Jag undrar om du fortfarande gör designer? Jag är väldigt sugen på till min JB novell som jag precis stratat :)

Svar: yes, I do. =) skicka ett mail till mailen som finns i menyn där du skriver hur du vill ha den. färg, bilder, tysnitt, menyn, allt! :) kram.
Linn Halldin

2012-09-16 @ 17:16:33

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback