"right in front of me, or maybe you're in disguise"

okej, jag börjar alltid med någon slags hälsning.. men nu kommer jag inte på någon..
men nu kommer något rooooooligt, jag kan nääääästan lova 2 kapitel ikväll.
jag har redan börjat på kapitel 26 o har skrivit runt 700 ord o kommer kunna skriva mer 
på vägen hem. =)
 
men nu kommer något mindre roligt.. statistiken börjar sjunka lite, vilket oroar mig.
jag vet att uppdateringen inte har varit lika bra som den varit tidigare, men ni måste väl förstå
att jag inte kommer kunna lägga upp lika mycket nu när jag har börjat gymnasiet. 
men varannan dag kan jag i alla fall lova. =/ o sedan en annan grej..
kommentarerna.. JAG ÄR SÅ TACKSAM ÖVER DEM JAG HAR FÅTT, tro inget annat. 
men fortfarande... runt 200 personer borde kunna fixa ihop fler än 7 kommentarer. 
så jag vore jätte tacksam om fler skulle vilja lämna respons till mig.
kommentarerna betyder allt. ♥ kramisar. 

Skriven av: Amanda

Du är jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääätte duktig!!
Jag kikar typ in på din blogg var 20 minut^^ Bara för att liksom försäkra mig om att det inte kommit ett kapittel..... :) Det finns inte ord för hur duktig du är!!!!!!

Svar: tack så jääääääääääääätte mycket. ;)
Linn Halldin

2012-09-01 @ 13:59:06
Skriven av: ida

Du är grym på att skriva! Man känner sig verkligen som att man är i själva berättelsen!
Och GRYMT att det kommer ev. komma 2 kapitel!:'D *LOOOVVEEEE*

Svar: tack så mkt! <3 ska verkligen försöka, ni förtjänar det. =)
Linn Halldin

2012-09-01 @ 14:11:30
Skriven av: wilma <3

Älskar din blogg! går in på den minst 20 gnr per dag! Har blivit en vana nu! Du är grym!! 2 kapitel fixar du! ;) <3 #love

Svar: tack Wilma! <3
Linn Halldin

2012-09-01 @ 15:26:29
Skriven av: Amanda

Nu kanske jag låter dryg... Du är AWESOMEEE! + Vart har du fixat din header? :) <33

Svar: hahaha, du låter inte alls dryg o TACK! <33 ehm... jag använder mig av ett program som heter Gimp 2, funkar jättebra för mig. =)
Linn Halldin

2012-09-01 @ 17:20:42

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback