"can't you see that it's we who own the night?"

 
haaaallllaaaa! som ni kanske ser så är den nya designen nu uppe... vad tycks?? =D 
jag personligen är väldigt nöjd över vad jag lyckades åstadkomma, mycket nya grejer som jag lyckades göra som ni kanske inte märker men jag gör. XP hahahhaha. 
 
whatever, prologen till den nya = Born To Be Somebody kommer uppe senare idag. =) så håll utskik. 
 
 
 
 
Svar: det jag ville få fram var att Penny berättade äntligen för Justin vad hon sett i den andra framtidsvisionen tillsammans med Jesse. hon gjorde så han förstod men ingen annan. TACK SÅ MYCKET! brukar inte säga ja till droger men jag antar att det här är okej att knarka. XP hahah, skoja bara. kramar! ♥
 
 
TACK TILL ALLA KOMMENTARER PÅ EPILOGEN! de betyder så otroligt mycket o jag är lika ledsen som er att behöva lämna Penelope, det är helt otroligt att man kan fästa sig vid en karaktär men jag tycker verkligen om henne. men jag tycker det ska bli kul att kunna gå över till Ariel Madison nu, hennes historia ska bli spännande o rolig att skriva. PUSS&KRAM. 

Skriven av: josefin

Älskar din nya design, verkligen.. :) kommer sakna Jenelope, verkligen.. tycker det är så himla gulligt när de träffas genom kompisar eller skolan :3 men undrar hur den här börjar! :)

2013-08-14 @ 12:55:00
Skriven av: Hanna

Jag läste handlingen till den nya novellen och i slutet står det att Ariel kanske vill göra nått annat, nått med hennes lungor så jag tänkte, ah hon har säkert en jätte bra röst, sen så tänkte jag, nej! hon är en sjöjungfru, det passar ju ihop med namnet också! :o lol. Blev bara liite besviken när du valde Ariana Grande som skulle spela tjejen..., vet inte varför men jag gillar inte henne sååå mycket. I alla fall så tyckte jag om handlingen och kan inte vänta tills du börjar skriva själva novellen. :)

Svar: hhahaha, tyvärr så är det inte en fantasy novell. =) men det var en bra tanke! åh, jag personligen tycker om henne jätte mycket. hon sjunger hur grymt som helst o verkar som en skit go' person. tog henne mest för att hon hade rött hår o passade in. kram. tack!
Linn Halldin

2013-08-14 @ 17:22:09

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback