"tryin' to get on the floor"

waddup my lovely friends? =D är något irriterad för att skoldagen idag var totalt bortkastad. satt i flera timmar o gjorde absolut ingenting... sov på golvet typ. XP heheheheheh, yes vi är motiverade! 
fick se de nya 1:orna idag... hahahah, spännande med nytt folk. ingen som valde Globala Gymnasiet? 
 
i alla fall, tänkte bara säga att det kommer komma upp ett nytt kapitel ikväll så håll utskik efter det. o sedan vet jag inte riktigt när nästa efter det kommer... ska nämligen till Göteborg på lördag med pappa över dagen. så kanske på lördagkväll. jag kommer med närmre information om det senare. 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Anonym

Alltså allvalligt jag har inte träffat någon knäppare
person som du "sova på golvet!?"allvalligt kvinna?
hahah JAG BÖRJADE SKRATTA OCH EN JÄTTE FIN KILLE TRODDE JA Ehh Ja...IALLAFALL POÄNGEN ÄR ATT EN KLLEN TYCKER NOG JAG ÄR ONORMAL.DU SMITTAS KVINNA DU BORDDE GÅ TILL DOKTORN.<3LOVE Hehe Längtar till kapitlet :-*

Svar: whoooooopsi! XP ehehehhehehe... jag var inte ensam! kan jag ju försöka försvara mig med. hoppas det går bra med killen i alla fall. tack så mycket! <33
Linn Halldin

2013-08-22 @ 17:37:12
Skriven av: Justinbiebernovellz

Sht vad jag älskar din uppdatering!
Bästa novellen❤❤

Svar: tack så mycket! =D kommer nog inte vara såhär hela tiden men hoppas att den kan hålla i sig ett litet tag i alla fall. XP <33
Linn Halldin

2013-08-22 @ 17:58:36
URL: http://justinbiebernovellz.blogg.se
Skriven av: Elin

Det är väl inget fel med att sova på golvet?? Jag kan sova hela nätter på golvet, det är jätteskönt!
Jag började 1:an i tisdags, det var jättenervöst och så men nu är det typ lugnt. Antar jag. Kommer nog vara smått nervös innan jag har gått på alla lektioner. Idag hade vi en tre timmar lång håltimme, vi satt på en bänk i över en timme och gjorde i princip ingenting, vilket nog var bland det tråkigaste jag gjort...
Jag älskar verkligen din novell!! <3

2013-08-22 @ 22:07:23
URL: http://storiestoldbyafriend.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback