36 - Shut Up And Kiss Me

PREVIOUS:   Två dagar hade jag nu spenderat i det här otroliga huset tillsammans med killarna och det fanns nu inte längre en tvekan kvar på att jag definitivt behövde ett besök från Victoria och Avan under min vistelse här. Men trots killarna - vid tillfällen - vilda beteende har de här två dagarna också varit en av de lugnaste jag har haft. Det börjar nästan krypa i kroppen på mig när jag tänker på hur lugnt det har varit, det får mig endast att fasa för att snart bryter helvetet ut och mina lugna dagar är över. 

   Ett avlägset ljud hördes plötsligt på himlen och jag såg upp mot skyn medan jag kisade med ögonen, jag suckade när jag fick syn på vad det var. Och här kommer helvetet som på beställning.

 


 

Tröttsamt plockade jag upp telefonen som jag lagt bredvid mig på plattorna medan jag hörde hur det närmade sig på himlen, jag klickade på den personen som stod överst på min lista och satte luren mot örat. Fem signaler gick fram innan en förvirrad stämma svarade. 

   ”Ariel?” frågade Justin. 

   ”Är du redo för att göra Tara nöjd?” kontrade jag och såg upp mot helikoptern som inte alls var långt ifrån Justins hus nu, säkert fylld av kameror i hopp om att få en glimt av kändisar de kan sätta ut i tidningar för alla att titta på. 

   ”Va?” hörde jag Justin svara. 

   ”Helikoptern är här och jag behöver inte gissa två gånger för att säga att det var Tara som tipsade dem, så kom ut är du snäll. Kläder på tack” med det sagt la jag på telefonen och la den lugnt ner bredvid mig igen. Försiktigt lyfte jag ena benet i vattnet och såg hur det skingrade sig innan jag lät den sjunka igen. Helikoptern cirkulerade nu uppe på himlen men jag låtsades om att den inte var där. 

   ”Ariel?” jag såg upp för att se Justin komma gående i ett par shorts och en t-shirt, jag vinkade honom till mig. ”vad är det som händer?” frågade han när han slog sig ner bredvid mig. 

   ”Paparazzis är här för att publicera våra liv i tidningen” svarade jag och nickade uppåt. ”jag hatar verkligen att göra det här men jag behöver att du sitter här med mig en stund. Det här är vad Tara vill ha” han såg in i mina ögon en stund innan han nickade. 

   ”Okej” mumlade han tillslut. 

   ”Jag är ledsen” sa jag efter en stund. ”jag menade aldrig att dra in dig i mitt bakom kulisserna hel galna liv. Jag önskade att du hade kunnat vara i det som Victoria eller Avan men-” 

   ”Hey, det är lugnt. Det är inte direkt första gången jag kommer var med i någon meningslös skvallertidning som endast skriver skit för att få läsare. Det gör inget, Ari” jag nickade smått innan jag reste på mig. 

   ”Så, nu har de fått nog med bilder” jag sträckte ut handen mot honom och han genast tog emot och tillsammans - sida vid sida - gick vi tillbaka in i huset. Ljudet av helikoptern blev långsamt mer och mer avlägset och jag kikade snabbt ut för att se den flyga iväg. Jag suckade inombords och följde efter Justin som redan var på väg genom huset bort mot köket. 

   ”Vad händer idag då?” frågade jag. 

   ”Jag tänkte att vi kunde bocka av ännu en grej på din lista” svarade han och kastade ett leende över axeln mot mig. Genast sken jag upp i ett brett leende och klappade exalterat händer. 

   ”På riktigt?” utbrast jag och han nickade. ”vad gör vi?” 

   ”Vi” började han och svängde in i köket. ”ska baka kakor” jag spärrade upp ögonen vid synen framför mig, köksön var täckt av ingredienser i olika slag och massa annat som man tydligen använde till kakor. Jag såg förvånat upp på Justin innan jag log. 

   ”Jag har aldrig ätit kakor” mumlade jag och han himlade med ögonen som för att säga ‘såklart-du-inte-har’ vilket jag svarade med att lipa mot honom. ”men jag har sett dem, när jag var liten” fortsatte jag och han endast skakade roat på huvudet. 

   ”Men idag kommer du få göra dem själv och till och med äta dem, kan du tänka dig” skämtade han sarkastiskt vilket fick mig att rikta en knytnäve mot hans överarm. Han skrattade roat och försökte skydda sig mot mina slag. 

   ”Retas inte” muttrade jag och plutade med underläppen åt honom. 

   ”Ska du säga” hörde jag han mumla och jag rynkade frågande på pannan. ”Gå och sätt på dig något” sa han sedan och nickade bort mot dörren. 

   ”Va? Varför?” frågade jag. 

   ”Kom igen, snälla” sa han och jag bara fortsatte att se förvirrat på honom. ”jag ber mer för min skull än din” han såg vädjande på mig medan han försökte att inte låta blicken vandra. Jag flinade roat innan jag la eftertänksamt armarna i kors över bröstet. 

   ”Hm, vad sägs om... nej?” svarade jag, innan jag fort satte upp mitt hår i en slarvig tofs vilket jag visste skulle visa upp min byst mer än tidigare och förvärra Justins situation med tusen. Jag hörde hur han suckade bakom mig när jag vände mig mot köksön för att nyfiket och exalterat se på allt. 

   ”Okej, vart börjar vi?” frågade jag och kände hur han kom upp bredvid mig. 

   ”Jag vet inte, receptet är här” svarade han och sträckte sig över bordsskivan för att gripa tag i en tjock bok som han la ner framför oss, nyfiket flög mina ögon över sidorna i jakt efter rätt recept. ”vi börjar med att blanda alla torra ingredienser” 

   ”Torra ingredienser?” ekade jag förvirrat. 

   ”Ja, du vet. Som mjöl, socker, kakao, det är torra ingredienser” jag nickade förstående. ”du har verkligen aldrig bakat? Inte lagat mat heller? Aldrig gått på hemkunskap?” jag gav honom en blick. 

   ”Tror du verkligen att jag någonsin har behövt laga mat? Mitt hus är fullt av hembiträden vilket betyder att jag inte har behövt göra en enda sådan sak sedan... aldrig. Det var första gången jag bäddade en säng när jag kom till skolan” Justin såg storögat på mig innan han log roat. 

   ”Och hur gick det då?” jag suckade. 

   ”Victoria fick hjälpa mig” mumlade jag lågt och han skrattade högt. ”ey! Sluta skratta och låt oss baka istället” protesterade jag och han försökte genast samla sig. Han fortsatte sedan med att namnge alla måtten man behövde använda och sedan visa mig alla ingredienser vi behövde använda. Jag nickade förstående efter varje sak han sa och fick sedan jobbet att måtta upp allt medan Justin blandade ihop det i en skål. Tjugo minuter senare hade vi en ljusbrun smet med små chokladbitar i. 

   ”Nu tar vi en liten bit, rullar det till en boll” berättade han och rullade en smet klump till en boll mellan sina handflator. ”sedan stoppar vi dem på plåten och plattar till dem lite” fortsatte han och tryckte tre fingrar på bollen. Jag nickade och tog en egen smet klump innan jag följde Justin instruktioner. 

   ”Nu måste de stå i ugnen runt ca 15 minuter” Justin slog igen ugnsluckan innan han vände sig mot mig med ett nöjt leende. "bakat, check! Och hur känns det?" 

   ”Bra!” utbrast jag. ”jag kan inte vänta på att få smaka dem” jag klappade exalterat med händerna och Justin skrockade roat. 

   ”Dock nu kommer det tråkiga med att baka” sa han och mitt leende föll genast från mitt ansikte. Han skrattade till. ”lugna dig, det är inget farligt... vi behöver bara städa” jag andades lättat ut innan jag himlade med ögonen. Justin började med att ställa ner kastrullen tillsammans med annat i zinken medan jag sträckte mig efter mjöl paketet för att stänga det. 

   ”Nej, vänta! Det är-” mer hann Justin inte säga för än det hade sprutat mjöl rakt upp i ansiktet på mig. ”-mjöl på kanten” med ögonen och munnen hopknipna till sträck stod jag innan jag öppnade munnen och sprutade bort mjölet som låg på mina läppar. Jag fortsatte med att ställa ifrån mig paketet och därefter torka bort mjölet från ögonen. Så fort jag slog upp dem började Justin skratta. 

   ”Oh my God” fick jag fram medan jag såg Justin vika sig dubbel på grund av hur mycket han skrattade. Jag endast såg på honom ett ögonblick innan jag drog till mig mjöl paketet igen och tog en knytnäve full. Justins skratt avbröts direkt när mjölet landade på honom och han rätade på sig med stora ögon och hängande haka. 

   ”Säg inte att du just...” 

   ”Kastade mjöl på dig. Jo, tänk dig för att det-” längre hann jag inte förrän jag fick en kasa socker i ansiktet. 

   ”Jo, jag kastade precis socker på dig” sa han och imiterade Avans rörelsesätt att sätta vikten på ena höften och vifta överlägset med handen. Rörelsen fick mig att genast brista ut i skratt innan jag tog ett ägg i ena handen, krossade innan jag slängde det mot Justin. Det träffade hon rakt på bröstet och han såg förvånat ner på sörjan medan det gled nerför hans bröst och landade tillslut på plattorna. 

   ”Åh, du är dödens” sa han sedan och kikade hotfullt ögonen mot mig, i samband spärrades mina upp och jag hann endast flämta för än jag hade ännu mer socker regnandes över mig. Mjölk, mer ägg och resten av sockret var inblandat innan vi flämtandes blev stående mitt på golvet i varandras armar. För ett ögonblick verkade allt stanna till och vi endast såg på varandra innan Justin bröt stillheten med att böja sig ner, jag höjde upp mig lite innan våra läppar möttes. 

   Mina fingrar flätades in i hans hår medan hans händer tog ett hårdare tag om mina höfter, kyssen smakade av mjölk och socker vilket fick mig att smått fnittra mot hans läppar. Men han tystade mig när han valde att köra in sin tunga i min mun. 

   ”Hey, hey” utbrast jag när det slog mig och lutade mig ifrån honom. ”vi är inte ensamma här” 

   ”Ingen kommer komma in” försökte Justin och lutade sig fram igen för att ta upp där vi slutat men jag viftade genast med händerna. ”du, jag vet för ett faktum att Fredo fortfarande sover, Za är ute med sin flickvän och resten är och gör annat. Nu när jag inte kan få ha dig i min säng längre så kommer jag ta varje tillfälle jag kan att ha dig för mig själv så var bara tyst och kyss mig, okej?” jag fnittrade och lutade mig fram för att kyssa honom igen. Som Justin sagt så hade vi spenderat nätterna i varandras sängar, jag mest i hans under den senaste månaden. Jag hade mina allra bästa nätter hos honom, hos honom sov jag alltid tryggt och avslappnat något jag inte riktigt upplevt förr. Jag hade alltid haft sängen tom, endast jag och täcket. Aldrig värmen från en annan människa eller en muskulös arm runt midjan. 

   Min rumpa träffade sedan köksskåpen och i nästa sekund var jag uppfyllt på köksbänken med Justin ståendes mellan mina ben. Mina händer letade sig neråt innan de kom in under Justins nu kletiga tröja för att jag sedan skulle kunna dra fingertopparna nerför hans alldeles för perfekta bringa. Jag tiltade på huvudet och hon stönade svagt mot hans läppar. Justins händer smekte upp längst mina sidor innan de gick runt till min rygg och fram till spännet på min bikinitopp. Justin hade både klämt och känt på mina bröst förr då han hade en tendens till att göra det under just sådana här stunder, men hey, jag klagar absolut inte. 

   Han lutade sig ifrån lite för att kunna se in i mina ögon som för att be om godkännande, jag svalde smått innan jag försiktigt nickade åt honom. Jag lutade mig fram igen samtidigt som jag kände hur hans fingrar fick upp spännet och bikiniöverdelen blev slapp runt min byst. Hans smekningar var fjäderlätta och försiktiga medan de utforskade den nya bara huden, Justins läppar lämnade mina innan han fortsatte förbi min käklinje, nerför min hals och ner till mitt ena nyckelben. Därefter lutade han sig smått tillbaka och lät sin blick vandra neråt, plötsligt bubblade min mage av nervositet men det släppte lika fort efter Justin uttalade sina ord. 

   "Du är så himla vacker" nästan flämtade han fram. 

   Han lyfte sin blick för att möta min och jag log snett mot honom innan han sträckte på sig och kysste mig igen. I nästa sekund hördes steg som närmade sig och paniken steg i kroppen på mig. Mina armar flög upp till min överkropp då jag inte visste vart min bikiniöverdel hamnat. Justin snurrade runt innan han dök ner och till min lycka med min överdel i handen, snabbt drog jag till mig den och fick på rekord tillbaka den på kroppen. Sedan i sista sekund lyckades jag hoppa ner från köksbänken och försöka agera normalt. In genom dörröppningen kom sedan Alfredo, endast klädd i sina sovshorts. Han stannade till i steget vid synen av oss. 

   ”Vad i hela friden?” utbrast han tillslut. ”vad har ni gjort?” 

   ”Ehm... Vi gjorde kakor och sedan ha vi lite... matkrig” svarade Justin och kliade sig i nacken. 

   ”Jo, tack. Jag kan se det” jag bet mig smått i underläppen innan Alfredo trädde längre in i rummet, jag kastade en blick mot Justin som gav mig ett flin som sa allt. Genast kände jag hur min kinder hettade och jag mumlade en snabb ursäkt innan jag försvann ut ur köket. 

 

***

 

 
 

Justins Perspektiv. 

En halv vecka hade passerat sedan skolan gav oss ledigt och jag insåg inte hur mycket jag faktiskt gillade att vara utan läxor och allt som har med skolan att göra för än jag kom bort från det igen. Det var hur skönt som helst att inte behöva oroa sig inför något skol relaterat. Istället behövde jag oroa mig för att mitt och Ariels förhållande skulle stanna i skuggorna. 

   Men det var så otroligt svårt när den enda jag ville göra när jag såg henne var att dra in henne i min famn och aldrig släppa taget, aldrig sluta kyssa henne, aldrig sluta att bara stirra på henne. Men inget av det kunde jag göra eftersom huset var fullt av människor. 

   ”Ey, vart är den där snygga bruttan jag vet bor här?” utbrast Tyler (the Creator) ut och klappade ihop händerna innan han skrattade. Jag himlade smått vid ögonen då jag visste hans lilla fixering vid modeller. Inga sångerskor eller skådespelerskor utan modeller. Han böjde sig sedan ner för att plocka upp Tuts som spatserat fram till oss i soffgruppen som befann sig i stort sett mittemot ytterdörren i det gigantiska rummet när man kommer in. 

   Chaz fick en drömmande blick när han tänkte på den ‘vackra bruttan’ som Tyler pratade om, nu när omständigheterna var annorlunda och jag och Ariel var i ett förhållande var inte Chaz crush på Ariel lika roande längre. Nu var det mer irriterande och en aning äckligt. 

   ”Ja, det har pratats mycket om dig och Ariel hemma i Stratford” sa Ryan och himlade med ögonen. Han och Chaz hade flugit ner bara för någon dag sedan för att spendera några veckor nere i solen tillsammans med mig. Alfredo, Patrik och Poobear satt utspridda i rummet medan vi alla samtalade kors och tvärs över rummet. Ytterdörren öppnades plötsligt och jag hörde Ariels röst börja fylla huset. 

   ”Tyler! Tyler! Lyssna på mig... Nej, du... Gud, ge mig styrka... Tyler!” nyfiket såg jag upp för att se henne i betydligt mindre kläder än när hon åkte. Frustrerat kastade hon ner sin telefon i väskan som jag antog från hennes arga ord varit Tyler hon pratat med. Hon kastade håret bakom ena axeln och jag fick mig nu en bättre titt på vad hon faktiskt bar, endast klädd i en svart baddräkt men täckte inte mycket mer än vad en bikini gjorde tillsammans med en stor jeansjacka gick hon nerför den korta trappan innan hon fick syn på oss. 

   ”Hej” hälsade hon med ett brett leende som jag genast besvarade. 

   ”Hej” svarade jag innan jag sköt ut lite mer på kanten av soffan. ”Ariel, Tyler” fortsatte jag och Ariel sökte med blicken efter honom innan hon log och sträckte fram sin hand mot honom. Med ett brett flin skakade han hennes hand men innan han hann lägga någon opassande kommentar fortsatte jag prata. 

   ”Hur gick photoshooten?” frågade jag innan jag svepte med handen mot hennes utstyrsel som ett tecken på att hon även kunde förklara den. 

   ”Bra, jag tror dock att fotografen var lite väl glad över att ha mig i badkläder om ni förstår vad jag menar” ett nervöst skratt spred sig över alla medan Ariel log roat. ”sedan gav de mig den här baddräkten så jag orkade inte byta om” fortsatte hon och viftade med armen innan hon hissade upp sin väska på axeln. ”men ha så kul, jag har saker att fixa, människors liv att förstöra” skämtade hon innan hon vände om och lämnade oss, vilket gav mig en bra titt på hennes bakdel. Jag njöt av utsikten kan jag ju säga, tills jag insåg att de andra säkert också gjorde det. Tuts hoppade fort ner från Tylers knä och sprang efter henne, bandet mellan de där två hade vuxit sig otroligt starkt under den korta tiden Ariel varit här. Om man ville hitta Tuts så var det bara att finna Ariel och vice versa. 

   Tyler visslade sedan. ”nu förstår jag varför hon är högst upp på listan över de sexigaste kvinnorna” ett instämmande mummel spred sig runt i rummet innan alla återtog sina konversationer. 

 

”Oh! SKILLS” tjöt Ryan högt när han krossat Poobear i basket på tv spel för andra gången. Jag skrattade lågt men döljde det bakom min knytnäve medan Poobear låtsades spela arg och kastade ifrån sig sin kontroll. 

   ”Byt kanal! Byt kanal!” förvirrat såg jag upp för att se Ariel komma springandes, fortfarande klädd i den svarta baddräkten medan hon hysteriskt såg som omkring efter tv kontrollen. ”Ni måste sätta på 3:an” utbrast hon, vi alla satt endast och stirrade chockerat på henne vilket jag antog gick på hennes nerver då hon tjöt till igen. Jag hoppade skrämt till och fiplade med kontrollen innan jag fick fram 3:an. 

   ”Herrgud, kvinna. Vad är det frågan om?” men hon gav mig inget svar utan stirrade istället bekymrat mot tv som visade reklam. Jag grep tag om hennes höfter då hon stod snett framför mig och mitt i vägen för oss och drog ner henne i soffan bredvid mig. Hon stelnade häftigt till och jag såg nyfiket mot skärmen igen där man såg presentationen för reklamen, vilket var Victoria’s Secret.

 

(låtsas att det står 2013 dock)

 

Sedan startade musiken och ett ben plus höfter uppenbarade sig, underdelen av kvinnans kropp var klädd i en guldig bikini. Reklamen fortsatte och man fick även se överdelen av kroppen tills de visade längre bort ifrån och jag insåg att kvinnan var ju Ariel. 

   Mina vidgades till dubbelstorlek vid synen framför mig. Hon tar ju av sig kläderna! Genast kände jag hur byxorna jag bara blev tightare och detta var absolut inte det rätta läget att hamna i den där situationen. Tänk på något äckligt, tänk på något äckligt! Intalade jag mig själv medan jag såg slutet av reklamsnutten när Ariel har vänt på huvudet och man får se hennes genomträngande bruna ögon. Rummet föll i full tystnad förutom ljudet av tvn medan alla väntade på att någon skulle reagera. En telefon bröt tillslut tystnaden över oss och Ariel hoppade skrämt till, hon kved sedan illa över något jag inte hörde innan hon reste på sig och sprang iväg. Ringsignalen tystnade snart innan jag hörde hur Ariel började prata. 

   ”Okej, så...” började jag. 

   ”Jag måste skaffa mig en flickvän” muttrade Chaz vilket fick den spända stämningen att släppa och alla skrattade högt. 

 

***

 

Söndag, 23:e Juni. 

”Vet du vad?” jag och Ariel hade varit ute och visat oss för världen en stund, både för att vi hemskt gärna ville lämna området jag bodde i men också för att det låg under Taras krav lista att göra. Nu, halv åtta på kvällen var vi tillbaka och jag visste att huset var tomt. Alla var ute och gjorde saker till i alla fall i natt, vilket jag skulle utnyttja till fullo. 

   ”Nej, vad?” frågade Ariel bredvid mig medan vi klev ur bilen. Jag gick ner mot slutet av bilen där jag mötte upp med henne och drog henne genast in i min famn genom att lägga min hand på hennes höft. 

   ”Det är ingen hemma” mumlade jag nära hennes ansikte, jag såg hur ett roat leende spred sig över hennes ansikte innan hon höjde ena ögonbrynet. 

   ”Är det så?” retades hon och jag nickade. ”hm... vad ska vi göra med ett tomt hus?” 

   ”Åh, jag har idéer. Ingen fara” hon skrattade till men jag tystnade henne snart med mina läppar. Hennes händer flätades snart in i mitt hår och fick en rysning att vandra nerför min ryggrad då hennes naglar kliade längst min hårbotten. Jag tryckte henne närmre mig genom att linda armarna runt hennes kropp samtidigt som jag tiltade på huvudet för att fördjupa kyssen. Omedvetet hade vi styrt våra steg mot dörren för i nästa sekund träffade Ariels rygg ytterdörrens mörka trä och jag fiskade snabbt upp nyckeln innan jag körde in den i låset. Ariel fnittrade lågt medan jag fick upp dörren och drog med henne in innan jag fort påbörjade kyssen igen och fick igen dörren bakom oss, vi hade trätt in i total mörker men för ögonblicket kunde jag inte bry mig mindre. 

   Sedan tändes lampan. 

 


 

wow... över 3000 ord o en del saker hända. som en del gissade så var det en helikopter där i början. =D vilket följdes efter av lite bak, hahahahahah. vad tyckte ni om deras lilla matkrig där? o sedan blev det lite hett mellan dem där. xP hahahah, tyckte att det var på tiden lite. de har ju ändå snart varit tsm i 2 månader satt äh... hahaha. vad tyckte ni? för tidigt? 

o sedan så har Chaz o Ryan anslutit sig till gänget hemma hos Justin, yey! vad tyckte ni reklamen? XP 

MEN SLUTET! VAD TROR NI HÄNDER? ÄR DET NÅGON DÄR? GAH! KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA! ♥ PUSS&KRAM.  ps. har inte tiden att läsa genom det så ledsen för stavfel eller annat ds. 

 

min fråga: favorit snabbmat? 

mitt svar: hahahah, hade ju snabbmat till middag... därav frågan. men min... hm... Donken är ju alltid ett säkert kort men. NEJ! VAD SÄGER JAG! THAIMAT. whööp whööp! thaimat for the wiiiin. 


Skriven av: Ariana

Sv: DONKEN

Jätte bra! :) vet inte haha

2013-12-03 @ 23:19:36
Skriven av: Anonym

OMG 😳 tror att det är alfredo so stör dom 😂

2013-12-03 @ 23:50:36
Skriven av: Lina

Det första som ploppa upp i mitt huvud i slutet var Pattie but I don’t know haha.
Jag älskar this story! Du är grym på att skriva, really. Keep going!
(Oj vad mycket engelska det blev haha)

2013-12-04 @ 00:17:56
Skriven av: Anonym

Sjukt bra

2013-12-04 @ 03:34:33
Skriven av: Emma

Oh my god! Seriöst, du får mig att vilja... Jag vet inte vad, men du anar inte hur det är att få en sådan avslutning! Men asbra som vanligt;)

Svar: Thaimat lätt!!!

2013-12-04 @ 06:50:16
Skriven av: Emelie

OMG! Det står säker någon av killarna där!
THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI
THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAI THAITHAI THAI THAI THAI THAI

2013-12-04 @ 07:25:21
Skriven av: Anonym

Gud vad underbart bra! Älskar ditt sätt att skriva!! <3

2013-12-04 @ 08:22:55
Skriven av: Emelie

omg säg inte att det är typ Tara för då dör jag !!! men skit bra !! :D

2013-12-04 @ 09:40:10
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Skriven av: Anonym

SSÅÅÅÅ BRA KAN INTE VÄNTA TILLS NÄSTA!!!!! :D :D

Jag älskar ALL skräpmat som går att hitta! :D

2013-12-04 @ 14:04:10
URL: http://jdbnovel.blogg.se
Skriven av: Michelle

Jag älskar detta kapitlet. Detta är en av mina favorit kapitel :)

Jag har en fråga kommer Drake vara med i novellen? Och Kommer killarna (Jusitn´s vänner) vara med mer i novellen?

Svar: tack så mycket! <3 ehm.. jag har inte planerat att ha med Drake i novellen men man vet ju aldrig. Chaz o Ryan? yes, de kommer vara mer men inte över mycket som i IWCYIYF =) kram.
Linn Halldin

2013-12-04 @ 14:32:01
Skriven av: celebnovell

Tror typ bara att Ariels rygg kom åt lampknappen haha xD Åh god den där delen med hennes reklam på Vs ASDFGHJKLL HAHA. Älskade Justins reaktion xD

2013-12-04 @ 15:38:48
URL: http://celebnovell.blogg.se
Skriven av: Ebba

Perfekt, meeeer!!

2013-12-04 @ 15:56:11
Skriven av: Anonym

Överbra!!!!!!! (lite damp, jag vet..)
Men seeriööst, så bra!!!
Det som dök upp i mitt huvud var Tara :)

2013-12-04 @ 16:49:43
Skriven av: Felicia (du vet hon ditt största fan)

"Tänk på något äckligt, tänk på något äckligt!"
Asså jag höll tame'fan på att dö! Shit asså! x'D
Extremt bra kapitel, me gusta los ideos ;)

Och snabbmat…
Venne, räknas typ kebab? Åh, och PIZZA!

2013-12-04 @ 20:08:56
Skriven av: Vanja

De säkert typ Tara

2013-12-04 @ 22:51:20
Skriven av: Sandra

Sjukt bra!!!
Svar: Max är min favorit!!! I love it

2013-12-05 @ 08:51:14
URL: http://www.nattstad.se/justinlover
Skriven av: sandra

sjjsjskj älskar kapitlet! :)))

2013-12-07 @ 17:58:40

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback