"bam, my life has changed"

halla! ledsen att jag har varit lite frånvarande under de senaste dagarna men jag har inte haft ork till något.
dessutom har mina dagar varit ren piss, allt har gått fel o jag gick i stort sett runt o undrade om Gud seriöst hatade mig.. ALLT GICK BARA ÅT H**VETE! 
 
yes, it did indeed! men nu ä jag tillbaka o skriver just nu på kapitel 44. =D 
sounds good?? mmm.. o så ä det ju Alla Hjärtans Dag idag.. det enda bra med denna dag ä godiset! 
YES, LIVE FOR THA CANDY! WHÖÖP WHÖÖP! 
 
så kika in senare ikväll! PUSS&KRAM. ♥
 
 

Skriven av: Anonym

hahaha jag kallar det inte alla hjärtans dag jag kallar det torsdag

Svar: HAHAHAHAHA xD
Linn Halldin

2013-02-14 @ 20:51:12

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback