44 - Once Again, Secret

PREVIOUS:    ”Nej, det gör vi inte. Det är bara hemligt” svarade jag innan jag hoppade upp på bänken bredvid spisen. Justin vände sig mot kastrullen igen, ljuset från lampan kastade skuggor över hans ansikte och fick hans ögonfransar att se dubbelt så långa ut. Plötsligt slog en tanke mig som jag log snett åt. 

   ”J'ai parlé à vos fans aujourd'hui et ils m'ont dit que vous pouvez apparemment française” (jag pratade med dina fans idag och de berättade att du tydligen kan franska).

 


 

Justin såg genast upp från kastrullen men stora ögon och höjda ögonbryn. Han stod så för ett ögonblick innan ett leende spred sig över hans läppar. 

   "C'est vrai, mon grand-père et grand-mère m'a appris quand j'étais petit et donc je suis allé à l'école française avant je suis passé à un Anglais" (det stämmer, morfar och mormor lärde mig när jag var liten samt så gick jag i en fransk skola innan jag bytte till en engelsk) svarade han och jag nickade gillande. 

   "Mon papa peut français et je l'ai donc étudier à l'école. Cela peut être notre langage secret... si ce n'est pas pour que nous aller en France ou quelqu'un dans notre environnement peut également être" (min pappa kan franska och så studerar jag det i skolan. Detta kan bli vårt hemliga språk... om det inte är så att vi åker till Frankrike eller någon i vår omgivning också kan) jag tiltade fundersamt på huvudet medan Justin skrattade och nickade. 

   "Okej, hörni!? Skryt lagom med kunskaperna! Alla kan inte flytande franska i det här rummet" utbrast Alfredo tillslut och slog ut med armarna. Jag fnittrade roat. 

   "Et revint, tout ce qui se dit en français n'est pas répété pour quelqu'un en anglais. OK?" (och kom igen, allt som sägs på franska upprepas inte för någon på engelska. Okej?) påpekade jag och ignorerade Alfredo. 

   "Faire face" (deal) svarade han och jag log nöjt. 

   "Återigen, hemligt" sa jag sedan till Alfredo som trumpen plutade med läpparna. 

   "Åh, kom igen!" gnällde han, Zayn och Niall skrockade roat. 

   "Du ska inte gnälla!" påpekade Justin från zinken där han nu hällt ner nudlarna i ett durkslag. "som du och Selena retades med mig för att bara ni och inte jag kunde spanska" fortsatte han sedan och slog med durkslaget mot kanten för att få bort ännu mer vatten. Jag såg menande på Alfredo som bara himlade med ögonen innan han fick något surt i blicken. 

   "Prata inte om henne, that backstabbing..." muttrade han sedan. "se till att du inte slutar med att göra samma sak. För jag tycker om dig, din rosa marshmallow gris!" utbrast han sedan och pekade menande på mig, genast höll jag upp händerna i en avväpnande gest. 

   "Skulle aldrig hända" försäkrade jag honom och han log nöjt. Justin kom tillbaka med kastrullen och ställde den på spisen igen innan han böjde sig fram och placerade en kyss på min kind. Jag fnittrade lågt och kände hur kinderna hettade. 

   "Mat!" sa sedan Justin högt, Niall slängde sig genast från sin stol och var först framme vid spisen. 

   ”Åh, mat, mat, mat, mat” upprepade han uppspelt, jag skrattade och gled ner från bordet och gick ut från köket och bort till sovrummet. Jag grep tag i datorn och tog den i famnen innan jag återvände in i köket där de redan tagit en varsin skål med varm mat. Jag tog nonchalant ett grönt äpple från fruktskålen och satte mig till bords bredvid dem. 

   ”Så vad har du gjort idag då?” frågade Justin när han tuggat ur maten och svalt. Jag tog en tugga på äpplet innan jag tuggade och svalde. 

   ”Ehm... jag hade en live chat, du vet? Mm, precis. Så jag har svarat på massa frågor” Justin nickade. ”de bombarderar min twitter också, helt galet ju. Jag visste inte ens att man kunde fråga så mycket” 

   Justin skrattade roat. ”vad frågade de då?” 

 

Tumblr_mf1tjj9i2y1r6g1koo1_500_large

"What did they ask?"

 

   ”Whoa, allt möjligt” jag suckade trött. ”massa om dig, men jag valde att hålla mig till ytliga saker. Ville inte bli för personlig” jag la upp en armbåge på bordet och tog ännu en tugga utav mitt äpple. ”och det var det många utav, personliga frågor alltså. Jesus” killarna skrattade. 

   ”Kan du då förstå när de faktiskt frågar sådant när de står framför en?” frågade Zayn, jag såg upp på honom innan jag svalde. Besvärad utav bara tanken. 

 

   ”Godnatt people!” ropade jag innan jag gick bortåt genom huset. 

   ”Godnatt Penny!” hörde jag till svar och log snett, jag kom in i sovrummet och hörde snart steg bakom mig. Jag grep tag i nederdelen till collagetröjan innan jag drog den över huvudet, jag gick fram till sängen där t-shirten jag sovit i under nätterna låg. Fingertoppar strök över min nakna rygg och min hud knottrade sig genast vid beröringen, jag drog tröjan över huvudet innan jag vände mig om för att se in i Justins bruna ögon. 

   ”Gör du mig sällskap?” frågade jag och höjde försiktigt på ena ögonbrynet. Han log.

   ”Snart” mumlade han sedan och böjde på nacken, jag sträckte på kroppen och höjde handen innan jag kupade den över hans kind. Vår läppar möttes, lust spred sig fort genom min kropp från den enkla gesten. Jag la genast båda armarna runt hans nacke innan jag tryckte mig mot hans kropp, han la händerna på mina höfter och jag kände hur hans fingrar försiktigt klämde till. 

   Jag nafsade lätt i hans underläpp och hans läppar särades, jag tiltade fort huvudet åt sidan och drog lätt med tungan över hans. Han stönade lågt in i min mun. Jag drog mig ifrån med ett smack innan jag fort återanslöt mina läppar tills hans, jag vet inte vad det var med mig men jag hade plötsligt ett stort behov efter hans närhet. Behov efter känslan han gav mig inuti. Han flätade in sina fingrar i mitt nu utsläppta hår och tryckte mitt ansikte närmre. Jag grep tag i hans tröja och drog med honom bakåt, mina ben slog i sängkanten och jag la en hand runt Justins nacke.

   Utan att separera på våra läppar la vi oss ner i den mjuka sängen, jag slet läpparna från hans innan jag fortsatte kyssa nerför hans käkben och hals. Ett svagt stön slapp ur hans läppar och hans händer sökte sig neråt innan de slapp in under min tröja. Fjäderlätta smekningar över min mage innan han kupade mitt ena bröst i sin handflata, nu var det min tur att stöna. Han masserade det försiktigt medan han höjde på huvudet och hans läppar var snart pressade mot mina igen. Mina händer började treva över hans kropp och jag drog upp hans tröja, Justin stod vad jag ville och reste på sig för att sedan slita av sig tröjan. 

   ”Vi har... fortfarande gäster... i huset” fick han fram medan han kysste över min hans och ner mot mina nyckelben. 

   ”D-De klarar si-sig... en stu... stund till” andades jag fram, sensationen inombords gjorde det nästan omöjligt att prata. Vi rullade runt i den breda sängen så jag satte gränsle över Justin jeansbeklädda höfter och hade hans ansikte mellan mina händer medan jag hårt och intensivt kysste hans läppar. Han besvarade mina läppar med samma passion och ivrighet, samma känsla som fyllt mig den gången vi spenderat ensamma hemma hos Justin fyllde mig nu. Jag kunde känna hur han växte under mig och gned mig långsamt mot honom. 

   ”Jesus!” utbrast han och slängde bak huvudet, Justins händer föll till mina höfter innan han grep tag i dem och rullade med sina egna höfter samtidigt som han tryckte ner mina mot sig. Denna gång var han inte den enda som stönade, dock pressade jag ner ansiktet mot hans axel för att inte - precis som Justin påpekade - gästerna i huset inte skulle höra. Våra andetag ökade i takt och min mun föll öppen medan vi fortsatte gnida mot varandra. 

   ”Justin...” flämtade jag fram, plötsligt drog han ner mitt ansikte mot sitt och tryckte in tungan i min mun. 

   ”Oh... my... God...” inuti mig drog det ihop sig, jag kunde känna det i magen innan jag med en sista rullning utav höfterna kollapsade över Justin medan njutningsvågor sköljde över mig. Justin andades lika andfått under mig innan han rullade runt så han låg mellan mina ben och upphöjd på armarna ovanför mitt ansikte. Han strök bort håret ur mitt ansikte. 

   ”Jag älskar dig” mumlade han sedan, jag log trött. 

   ”Jag älskar dig också” han log innan han böjde på nacken och placerade en mjuk kyss på mina läppar. 

 

 

Justins Perspektiv. 

Efter att gått in i badrummet och bytt om till mjukisbyxor, borstat tänderna och rättat till håret var jag klar att gå ut till killarna igen. Penny låg i sängen med Bubble ihoprullad bredvid sig och sov tyst, jag log och gick fram för att mjuk kyssa hennes panna. Jag såg på hennes rofyllda och fridfulla ansikte. Hennes handlingar för bara några minuter sedan förvånade mig, oskyldiga lilla Penny. 

   Kunde dock inte förneka att jag älskade vartenda minut utav det för det gjorde jag verkligen, mer än jag kunde beskriva i ord. Hur hon med en enda blick kunde få mig att tappa fattningen totalt. Jag skakade på huvudet, vad denna tjej gjorde med mig var ofattbart. Med en gäsp gick jag genom korridoren och bort mot vardagsrummet där killarna fortfarande satt fastklistrade vid tv skärmen där tv spelet fortfarande utspelade sig. 

   ”Vad lång tid det tog för dig då att säga godnatt” påpekade Alfredo som inte satt med en kontroll i händerna. Jag slog mig ner i soffan med en suck. 

   ”Bytte om och borstade tänderna också” svarade jag enkelt med en axelryckning. Alfredo höjde för ett ögonblick på ögonbrynen och jag bet ihop inombords för att inte avslöja vad som egentligen hänt med en enkelt hint i ögonen. Tillslut ryckte han på axlarna och jag andades diskret ut. 

 

*

 

Okej, så Penny fyller år om tre dagar, konstaterade jag för mig själv när jag satt vid bordet i studion med pennan i handen och den andra under hakan. Olika ideér kom upp i huvudet medan jag satt och tänkte. 

   ”Ey! Biebs! Lyssnar du?” jag ryckte till och såg förvånat upp på Scooter som knäppte med fingrarna framför mitt ansikte. 

   ”Va? Vad?” frågade jag förvirrat och han suckade trött. 

   ”Vad är det som distraherar dig så?” han la frågande armarna i kors. 

   ”Jo, Pennys födelsedag är om tre dagar, den 14:e” jag släppte pennan. ”och jag försöker tänka ut vad jag ska ge henne...”

 


 

o återigen, franskan kommer rakt av från google translate. så skyll inte på mig utan google! hahahaha, eftersom det är Alla Hjärtans Dag fick ni lite action där. fast fortfarande inte hela vägen. ;) 

vad tyckte ni?? KOMMENTERA! de förgyller verkligen mina dagar, tro inget annat. jag uppskattar vartenda lite ord som ramlar in bland kommentarerna ni ger. TACK! puss&kram.


ps. har inte läst genom det för jag hinner inte! ledsen. ds.


Skriven av: Trollface

Han kan skriva en låt till henne eller nått! ;)

2013-02-14 @ 21:04:23
Skriven av: Alexandra!

Jätte bra kapitel :D MERA!!

2013-02-14 @ 21:54:35
Skriven av: Sandra Eriksson

ÅÅH SUPER!

2013-02-15 @ 07:13:43
URL: http://sandraerikssons.blogg.se/
Skriven av: Amanda

Deeen är sååå braaa!!!

2013-02-15 @ 07:41:42
Skriven av: Liv

Awesome

2013-02-15 @ 07:49:49
Skriven av: Hanna

Awwww Sexy time!! Hahhaha lol!!! Awesome kapitel!! Fyller hon år 14 februari??

Svar: hahahah, oh yeah! ;) hahah, nej. hon fyller år den 14:e Mars. =)
Linn Halldin

2013-02-15 @ 11:38:35
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2013-02-15 @ 12:32:38
Skriven av: Anonym

Åhh jag är typ kär i dina noveller! Började läsa för inte ca 1 och en halv vecka sedan och har redan lästa allt! Du e så himla duktig och skriver så himla bra!! När planerar du att släppa nästa kapitel?? Puss

Svar: wow, TACK! det betyder jätte mycket. <333 ska börja skriva o förhoppningsvis få upp det ikväll. min gudmor o gudfar kommer på middag.
Linn Halldin

2013-02-15 @ 21:56:08
Skriven av: Goda

Waaaaaah, dör ju när man läser detta. Har du seriöst funderat på att bli författare eller så? Om du skulle bli det, skulle jag vara den första på plats för att köpa din bok.. du skriver med sådan inlevelse att man tro att allt detta händer på riktigt. Föresten, så är franskan nästan felfri så kritisera google inte för mycket nu ;) Längtar till mer action in bed, if u know what I mean.. ;)<3 Tack att du skriver novellerna :)<3

2013-02-16 @ 16:25:37
Skriven av: Jossan!

Hahah bra kapitel! Dom är så söta hahaha ;)
Det hade vart jätte gulligt om han hade skrivit en låt till henne och spelat på gitarr för henne eller så, sen om dom typ bakade tårta tillsammans och att de bjuder hem typ Spencer, Ryan, chaz och dom!
Du är grym Linn! Mer mer mer!<33

Svar: åh, vad fina ideér! TACK! kanske använder jag mig utav dem. ;)) tack så mycket.
Linn Halldin

2013-02-16 @ 18:27:11
Skriven av: jasmina

kan inte du skriva under bilderna vad han typ säger eller nåt så man förstår ??

Svar: självklart! ska försöka komma ihåg det. =)
Linn Halldin

2013-04-02 @ 21:33:55
URL: http://Minprivatblogg.devote.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback