"my body is saying let's go, but my heart it saying no"

okej, så såhär ligger det till.. 
jag har, precis som jag redan uttryckt mig tidigare, inte tyckt om de två senaste kapitlena. 
därför har jag bestämt mig att göra om dem! YES people! 
händelserna kommer inte komma i samma ordning, jag har skjutit på en del saker o lagt in annat. 
så det ä det som jag håller på med för tillfället. men det kommer inte upp ikväll. 
 
men tänkte bara säga det.. så när jag har publicerat det nya kapitel 45 så raderar jag de andra. 
 
puss&kram på er lovely people! ♥ 

Skriven av: Anonym

nooooooo det är jättebra som det är ju :(

2013-02-20 @ 21:16:37
Skriven av: Bella

Jag tyckte att dom båda var jätte bra precis som alla andra kapitel do gör är! :D

2013-02-20 @ 22:06:22
Skriven av: Ebba

Jag tyclte de var jätte bra :3

2013-02-20 @ 23:58:50
Skriven av: Anonym

Kan dom inte gå "all the way" på pennys födelsedag??? Jätte bra!!:)

2013-02-22 @ 16:11:06
Skriven av: Goda

Tyckte att de två sista kapitelna var lite enkla, precis som du tyckte.. men jag är helt säker på att du kan skriva lika fantastiskt som förr ! Känn dig bara inte stressad & tvingad att lägga upp o skriva nya kapitel, för då blir inget bra .. vi som ärligt älskar dina noveller kan vänta några dagar för att få det bättre än att få de mindre bättre men oftare. Jag kan iallafall vänta, för det är det värt! Att få sitta i soffan med en kopp te & något sött, samtidigt som man suger in sig känslan att vara Penny eller Justin, det är något helt magnifikt. Du är bäst, ingen protest! glöm aldrig det ..<3

2013-02-23 @ 12:05:58

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback